Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

der alte

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • der alte

    Effe rusten jongens

    Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
    http://album.zoom.nl/user/lindberg/

  • #2
    Re: der alte

    Binnenkort zullen deze helaas voor altijd op rust gaan. Mooi qua kleuren, goede belichting en contrast. Ook prima gedaan, zo in portretstand .
    Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

    Comment


    • #3
      Re: der alte

      Mooi hoor....zo binnenkort zal hun pensioen toch niet zijn? Was er gezegd zomer 2011? Is alles al officieel. Nu...de NH90 is ook een leuk kijkstuk hoor.

      Comment


      • #4
        Re: der alte

        Dat wel maar ja, dit blijven toch de SAR heli's nietwaar
        Mooie plaat.
        ____________________________________________
        Met vriendelijke groet. Nico H
        Mijn vliegtuig foto site

        Comment


        • #5
          Re: der alte

          Mooie kadrage van een echt werkpaard!

          Comment


          • #6
            Re: der alte

            Oorspronkelijk geplaatst door GillesH Bekijk bericht
            Mooi hoor....zo binnenkort zal hun pensioen toch niet zijn? Was er gezegd zomer 2011? Is alles al officieel. Nu...de NH90 is ook een leuk kijkstuk hoor.
            Wat de vervanging van de sea king betreft ...
            deze foto is begin juli genomen bij een bezoekje aan de basis. Onze toenmalige gids ( duiker van het team) gaf mij het volgende antwoord op de vraag wanneer de nieuwe toestellen in dienst zouden komen.
            Officieel wordt dus gesproken van 2011 maar in de praktijk zou het wel eens 2013 of 2014 kunnen worden !
            Dus voor direct zal het nog niet zijn. Probleem is wel dat de Sea King tegen zijn max aantal vlieguren begint aan te lopen... hoe ze dat gaan oplossen weet ik ook niet.
            Nikon D70, D300s / nikkor 70-200 VR / extender 1.7/ SB800 / lowepro compu trekker AW / ...
            http://album.zoom.nl/user/lindberg/

            Comment


            • #7
              Re: der alte

              Laat de Seaking nog maar even blijven . Spijtig dat z'n levensduur bijna 'op' is...

              Die NH90's, zo'n oerlelijke dingen (geef mij maar een S-92 of een AW101)...maarja, 't moest weer iets typisch Europees zijn natuurlijk .

              Als er toch vanaf moeten, hij mag altijd in onze tuin komen staan . Jeremy Clarkson een Lightning, voor mij een Seaking alstublief .
              Sony A77V/VG-C77AM/A350/18-70/70-400G SSM/NEX-5/18-55 OSS/ECM-SST1 + Lowepro Pro Trekker 600 AW/CompuTrekker AW/Nova 140 AW/Toploader Pro 75 AW/Street & Field-gear. MacBook Pro 13" (2009)/een erg lang verlanglijstje! Mijn Flickraccount.

              Comment

              Working...
              X