Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Citroën Ami 8

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Citroën Ami 8

    Dit weekend deze oude Fransman gespot en er een HDR bewerking van gemaakt.
    Is het wat?

    Last edited by Stef_R; 25 februari 2009, 09:50. Reden: Image resize

  • #2
    Re: Citroën Ami 8

    't Is een beetje worstelen met de HDR voor mij. Aan de ene kant denk ik: "Ja, dat is het. Ik zie wat er te zien valt en de sfeer van de oude k(n)ar staat er goed op." En aan de andere kant: "Is 't er niet een beetje over?".
    Allez, 'k ga bij mijn 2de, 3de... bezoek toch voor mijn eerste idee. Een beetje stout met HDR heeft nog niemand pijn gedaan en wellicht krijgt de plaat daardoor de sfeer die ze verdient!
    Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
    Oók wandelen met GPS?

    Comment


    • #3
      Re: Citroën Ami 8

      Ik vind deze opname helemaal niet slecht al is de HDR er een beetje over..Als ik vroeger zo een ami had gehad met die paint dan was ik waarschijnlijk de coorloper van "Pimp My ride"
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: Citroën Ami 8

        Ik vind het knap alleen jammer dat hij niet alleen staat maar dat heb je niet in de hand dus voor mij

        mvg noellie

        Comment


        • #5
          Re: Citroën Ami 8

          Zeer knappe plaat Al vind ik 'm iets te donker...
          Welk programma heb je hier voor gebruikt?

          *OLIVIER!
          Nikon D700 // Nikon D50 // Nikkor 24-70mm 2.8 // Nikkor 28-200mm 3.5-5.6 // Nikkor 50mm 1.4 G // SB-600 // Manfrotto 055XPROB + 322RC2
          Flickr

          Comment


          • #6
            Re: Citroën Ami 8

            Knappe plaat! Mooie bewerking, naar mijn smaak had deze op de achtergrond wel wat minder mogen opvallen.

            Comment


            • #7
              Re: Citroën Ami 8

              Bedankt voor de reacties!

              Oorspronkelijk geplaatst door Oliviervd Bekijk bericht
              Welk programma heb je hier voor gebruikt?
              Deze is gemaakt met Photomatix Pro en daarna opgescherpt in Photoshop.

              Comment


              • #8
                Re: Citroën Ami 8

                Inderdaad jammer van de andere 2 die de achtergrond wat verpesten.
                Anders was het een echt 'antiek' plaatje geweest.
                Maar de citroën zelf staat er perfect op, ook de juiste bewerking imo.
                Ik heb een fotografisch geheugen... alleen het afdrukken geeft soms problemen.

                Comment

                Working...
                X