Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Cabriootje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Cabriootje

    Voor een opdracht had ik van het weekend een cabrioletje te leen. Bij wijze van dank heb ik voor de garagist een wallpaper gemaakt. Ik was op zoek naar een afgezwakt top-gear effect. Kan'ie er mee door?


  • #2
    Re: Cabriootje

    Ik vind hem wel leuk, alleen die windmolen draagt niet veel bij tot de foto vind ik.
    Persoonlijk zou ik ofwel geen windmolen ofwel meer windmolens laten zien.

    PS de nummerplaat kan je misschien beter door een valse of door SAAB oid vervangen.
    As I look back over my life I am struck by postcards ... ruined snap shots ... faded posters of a time, I can't recall. James Douglas Morrison
    like.no.other

    Comment


    • #3
      Re: Cabriootje

      Ik zou de windmolen niet wegshoppen, anders gaat de weerspiegeling in de flank bizar overkomen

      De nummerplaat lijkt mij wel een goed idee, vooral omdat die Nederlanders zo'n lelijke opzichtige exemplaren hebben (maar ze zijn niet de enigen in Europa )
      ---
      Pogingen om iets op de gevoelige plaat/sensor vast te leggen:
      http://picasaweb.google.com/arnout.swinnen

      Comment


      • #4
        Re: Cabriootje

        De windmolen is voor mij een deels beeldbepalend element; het plaatst de wagen in zijn omgeving. Nu is SAAB ook behoorlijk aan de weg aan het timmeren met alternatieve brandstoffen, waardoor de windmolen ook nog een symbolische betekenis krijgt.

        Nummerborden wegpoetsen vind ik (anders dan uit estethische overwegingen - dat geel is soms wel storend inderdaad ) totaal nutteloos. Als dat belangrijk is moeten ze maar een auto leveren met een nep-nummerplaat er bij .

        Comment


        • #5
          Re: Cabriootje

          Ik vind hem mooi en ik zou zeker de molen niet wegdoen. HEt geeft de foto iets extras.
          Maar ik zou wel de nummerplaat veranderen. Het zou in mijn ogen de foto af maken.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: Cabriootje

            kvind eerlijk gezegd die 2 vogels rechts storender dan de windmolen zè...

            en de nummerplaat, goh jah... misschien zou et mooier zijn zonder, maar het past wel binnen het plaatje!

            "toppie joh" zouden onze noorderburen zeggen!
            VW Scirocco 1.8 16V - VW Scirocco 1.6 GTI - VW Jetta 1.3 Coupé
            Canon EOS 30D - 17-85mm IS USM - 75-300mm IS USM - Metz Mecablitz 58 EF2

            Comment


            • #7
              Re: Cabriootje

              Over die nummerplaten; als je kijkt naar de foto's in tijdschriften zoals Autowereld, daar zijn de nummerplaten ook zelden of nooit weggewerkt hoor. Gewoon zo laten zou ik zeggen (al is het natuurlijk ook gewoon een kwestie van persoonlijke smaak).
              De vogels rechts zou ik persoonlijk weggedaan hebben. Dat Top Gear-effect is redelijk geslaagd vind ik.
              Sometimes truth is stranger than fiction

              Comment

              Working...
              X