Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Audi V10 HDR

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Audi V10 HDR

    Ik had eigenlijk geen flauw idee wat dit voor audi dit was, dankzij de reakties hieronder nu wel dat ie snel is staat wel vast


    Last edited by Peter Baas; 18 augustus 2010, 00:29.
    www.bb-fotografie.nl, www.nature-inspirations.com, www.laba.nl/fotografie

  • #2
    Re: Audi V10 HDR

    het is een audi r8 cabrio .
    de auto staat er mooi op ,wat me enorm stoort en de aandacht opeist is de lucht/achtergrond.

    mvg

    Comment


    • #3
      Re: Audi V10 HDR

      mooi mooi

      R8 spider om het officieel te houde
      zou wel nog even die lichtpuntjes wegwerken vooral dat vlak voor de ruit...
      Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

      Comment


      • #4
        Re: Audi V10 HDR

        heb even een andere geplaatst met een iets lager standpunt, misschien dat deze beter is
        www.bb-fotografie.nl, www.nature-inspirations.com, www.laba.nl/fotografie

        Comment


        • #5
          Re: Audi V10 HDR

          Zeer sterk beeld en mooi gebruik gemaakt van de HDR hier

          Comment


          • #6
            Re: Audi V10 HDR

            Oorspronkelijk geplaatst door Peter Baas Bekijk bericht
            heb even een andere geplaatst met een iets lager standpunt, misschien dat deze beter is
            prachtige foto! straalt "klasse" uit!
            misschien in de toekomst de oorspronkelijke ook laten staan, zo kunnen we mee oordelen of ie minder goed was

            Comment


            • #7
              Re: Audi V10 HDR

              Mooi, maar twee stappen naar rechts was - denk ik - beter geweest voor de compositie. Dan was er meer ruimte geweest tussen de wagen en het gebouw op de achtergrond, en de ruimte links (die fontein) mag er voor mij af.
              En dan waarschijnlijk nog iets over de reflecties (pola filter gebruiken?).

              L.
              http://lievendevlaminck.wordpress.com/

              Comment


              • #8
                Re: Audi V10 HDR

                dat had een mogelijkheid geweest als er geen mensen hadden gestaan en er een vervelend bord te zien had geweest, dus ja die optie heb ik idd benaderd maar helaas was dit de beste comp reflecties komen door het hdr gebruik, op de een of andere manier is hdr in combinatie met mijn polar niet echte een goed idee

                vind je het echt storen overigens, ik vond het namelijk juist wel wat hebben.

                gr Peter
                www.bb-fotografie.nl, www.nature-inspirations.com, www.laba.nl/fotografie

                Comment


                • #9
                  Re: Audi V10 HDR

                  Volgens mij zijn metalen oppervlakken nou net die reflecties welke met een polafilter niet weggepoetst kunnen worden.

                  'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

                  Comment

                  Working...
                  X