Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: Audi V10 HDR

Standaard Audi R8 spider V10 HDR

Ik had eigenlijk geen flauw idee wat dit voor audi dit was, dankzij de reakties hieronder nu wel dat ie snel is staat wel vast

Laatst gewijzigd door Peter Baas; 18 augustus 2010 om 01:29

Standaard Re: Audi V10 HDR

het is een audi r8 cabrio .
    de auto staat er mooi op ,wat me enorm stoort en de aandacht opeist is de lucht/achtergrond.

mvg

mooi mooi

R8 spider om het officieel te houde
    zou wel nog even die lichtpuntjes wegwerken vooral dat vlak voor de ruit...
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

heb even een andere geplaatst met een iets lager standpunt, misschien dat deze beter is

Zeer sterk beeld en mooi gebruik gemaakt van de HDR hier

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Peter Baas Bekijk bericht
    heb even een andere geplaatst met een iets lager standpunt, misschien dat deze beter is
    prachtige foto! straalt "klasse" uit!
    misschien in de toekomst de oorspronkelijke ook laten staan, zo kunnen we mee oordelen of ie minder goed was

Mooi, maar twee stappen naar rechts was - denk ik - beter geweest voor de compositie. Dan was er meer ruimte geweest tussen de wagen en het gebouw op de achtergrond, en de ruimte links (die fontein) mag er voor mij af.
    En dan waarschijnlijk nog iets over de reflecties (pola filter gebruiken?).

L.

dat had een mogelijkheid geweest als er geen mensen hadden gestaan en er een vervelend bord te zien had geweest, dus ja die optie heb ik idd benaderd maar helaas was dit de beste comp reflecties komen door het hdr gebruik, op de een of andere manier is hdr in combinatie met mijn polar niet echte een goed idee

vind je het echt storen overigens, ik vond het namelijk juist wel wat hebben.

gr Peter

Volgens mij zijn metalen oppervlakken nou net die reflecties welke met een polafilter niet weggepoetst kunnen worden.

'Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal'

Regels voor berichten