Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

An aircraft on steroids...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] An aircraft on steroids...

    An aircraft on steroids
    Zo ziet de Panavia Tornado er wel een beetje uit.
    Het toestel werd door een Brits, Italiaans en Duits Consortium ontwikkeld tijdens de koude oorlog met de bedoeling een reeks van oude toestellen te vervangen.
    Aanvankelijk werden 3 varianten ontwikkeld, een jacht-bommenwerper (IDS), een toestel voor elektronische oorlogsvoering (ECR) en een luchtverderingsjager (ADV).

    Het toestel op de foto, is van het type IDS en behoort toe aan Duitse Luftwaffe, meerbepaald het "Taktisches Luftwaffen Geschwader 51" uit Schleswig.
    U ziet het toestel hier met volledige naverbranding, tijdens een take-off op de vliegbasis van Kleine-Brogel.

    NIKON D780 | SIGMA 150-600MM F/5-6.3 C. | 420mm |1/100 sec; f/10; ISO 100 | Aperture priority
    Last edited by C. Ruben; 14 september 2021, 06:02. Reden: cameratype gewijzigd
    Nikon D7100, Nikon D780 "At The Heart Of The Image"
    Nikkor 24-120mm F4, Nikon 50mm F1.8, Nikkor 17-55mm F2.8,Tokina 11-16mm F2.8, Sigma AF 120-400mm

  • #2
    Re: An aircraft on steroids...

    prachtig gedurfde opname met 1/100 sec goed gelukt...de bg is minder...maar is afhankelijk van waar je staat natuurlijk...
    Ik merkte dat er enkel direct na de bocht enkel een mooie bg mogelijk was op de spottersday maandag,,,

    Groeten
    Freddy
    https://fredor2.wixsite.com/my-site

    Comment


    • #3
      Re: An aircraft on steroids...

      Knappe panning !

      Comment


      • #4
        Re: An aircraft on steroids...

        Hey juppekes

        Prachtige foto van een prachtig moment
        Die mag morgen in de HOF
        Bootjes

        Comment


        • #5
          Re: An aircraft on steroids...

          Heel mooie panning maar de achtergrond doet er in mijn ogen wel serieus afbreuk aan.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: An aircraft on steroids...

            Hey juppekes.

            Ik wil toch even toevoegen dat ik de achtergrond helemaal niet storend vind.
            Wat je ziet vind je toch aan bijna elke startbaan.
            Bootjes

            Comment


            • #7
              Re: An aircraft on steroids...

              Buiten de storende achtergrond had hij ook wat meer ruimte mogen hebben.

              Comment

              Working...
              X