Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A400m

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] A400m

    Ik had vandaag al een paar keer een geluid van een vliegtuig gehoord dat ik niet dadelijk kon thuisbrengen.
    Uiteindelijk toch eens buiten gaan kijken en wat zag ik hier een rondje maken.
    De nieuwe A400M van het Belgisch leger.

    Ik had nog net de tijd om mijn toestel te gaan halen.

    Hij is toen nog één keer gepasseerd.
    Daarna veel lawaai van een F16 hoog boven de wolken.

    Jammer dat het al zo donker was.





    mvg
    nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

  • #2
    Re: A400m

    Oorspronkelijk geplaatst door jeevanhoof Bekijk bericht

    ...

    Jammer dat het al zo donker was.





    mvg
    Inderdaad wel heel donker! Zelfs geen foto te zien

    Comment


    • #3
      Re: A400m

      Das raar,

      Als ik crome gebruik is er geen foto te zien.
      Gebruik ik een andere browser dan verschijnen de foto's wel.
      nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

      Comment


      • #4
        Re: A400m

        Hier ook geen foto.
        https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

        Comment


        • #5
          Re: A400m

          Op mijn iPhone daarentegen wel

          Comment


          • #6
            Re: A400m

            Het zou kunnen dat de foto's via http worden ingelezen i.p.v https. Misschien dat de browser weigert om http te downloaden..
            Mvg
            nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

            Comment


            • #7
              Re: A400m

              Hey juppekes.

              Mooi toestel, maar het weer doet veel afbreuk aan je foto.
              Maar daar kan jij niet veel aan doen.
              Enkel hopen dat je de volgende keer mooi weer hebt.
              Ik heb hem ook een paar weken geleden gefotografeerd toen hij een paar T&Go's kwam doen op Oostende.
              Maar ik had hetzelfde weer als jij.
              Er mocht ook een beetje beweging in de propellers zitten, ze staan wel heel stil
              Bootjes

              Comment


              • #8
                Re: A400m

                Mooi gedaan hoor, ik bedoel de laatste versie,met die grijze lucht vind ik hem wel mooi, past bij het toestel
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

                Comment


                • #9
                  Re: A400m

                  Het niet zichtbaar zijn van de foto komt inderdaad omdat sommige browsers niet meer toelaten een HTTP link naar een beeld in een HTTPS pagina op te nemen. Het wordt dus tijd er bij Scarlet op aan te dringen dat ze ook HTTPS links ondersteunen (of een andere host te gebruiken voor uw foto's).
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                  Comment


                  • #10
                    Re: A400m

                    Gezien de weersomstandigheden toch goed gelukt...mij nog niet gelukt om deze te spotten..

                    Groeten
                    Freddy
                    https://fredor2.wixsite.com/my-site

                    Comment


                    • #11
                      Re: A400m

                      Heb het geluk gehad om deze in flight te mogen bewonderen op de Belgian Air Force days in Kleine Brogel.
                      Toen wel een toestel van de Britse luchtmacht.
                      Indrukwekkend toestel en een waardige vervanger van onze C130 toestellen die echt wel aan vervanging toe waren.

                      Zoals reeds gezegd ondanks de omstandigheden toch nog een redelijk geslaagde foto.

                      Comment


                      • #12
                        Re: A400m

                        Aan de lucht kan je natuurlijk weinig doen, dichte bewolking en wolkenloze hemel doorgaans geen zege voor luchtvaartfotografie.
                        Ik zou in het vervolg proberen op +/- 1/125, dan krijg je mooie beweging in de props.

                        Zalig toestel om in actie te zien tijdens een demo, hopelijk in 2021...

                        Grtz
                        Gert
                        Feedback is the breakfast of the champion

                        website

                        Comment


                        • #13
                          Re: A400m

                          Oorspronkelijk geplaatst door pre Bekijk bericht
                          Aan de lucht kan je natuurlijk weinig doen, dichte bewolking en wolkenloze hemel doorgaans geen zege voor luchtvaartfotografie.
                          Ik zou in het vervolg proberen op +/- 1/125, dan krijg je mooie beweging in de props.

                          Zalig toestel om in actie te zien tijdens een demo, hopelijk in 2021...

                          Grtz
                          Gert
                          Ik weet het.
                          Ik had gehoopt dat hij nog eens langskwam om wat meer beweging in de schroeven te krijgen maar helaas.....
                          Toen ik even later de beelden op de pc aan het zetten was, vloog hij toch wel over ons huis zeker😣.

                          Toch bedankt voor de reacties.

                          Mvg
                          nikon D90 Nikon7200 Nikkor 70-300 VRII Nikor18-140VR Tamron 18-270 VC Tamron 17-50/2.8 Tamron 70-200/2.8 Tamron 150-600 nikon sb700

                          Comment

                          Working...
                          X