Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wet Mirror

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Wet Mirror

    Last edited by kyh; 23 mei 2018, 20:32.

  • #2
    Re: Wet Mirror

    Een weerspiegeling in die grote plas? maar van wat? moeilijk te zien op deze foto.
    grts,
    Raf.

    Comment


    • #3
      Re: Wet Mirror

      Oorspronkelijk geplaatst door muesli Bekijk bericht
      Een weerspiegeling in die grote plas? maar van wat? moeilijk te zien op deze foto.
      grts,
      Raf.
      Dit is de weerspiegeling van een recent geplaatst beeldhouwwerk op de korenmarkt in Gent.
      Als je het beeldhouwwerk niet kent is het inderdaad moeilijk te plaatsen wat hier weerspiegeld wordt.

      Verstuurd vanaf mijn SM-T535 met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Wet Mirror

        Lijkt me beter onder 'abstract' door de moeilijke herkenbaarheid en donkere omgeving.
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Wet Mirror

          Hieronder vind je een afbeelding waarop je het kunstwerk volledig ziet. Als je deze ziet, kan je merken dat het kunstwerk eigenlijk wel herkenbaar is.
          Ik heb dit hier geplaatst omdat bij de beschrijving van het onderwerp van dit forum vermeld staat: 'Forum voor het plaatsen van foto's van architectuur, urbex, en door de mens gemaakte constructies.'
          Indien jullie het nodig achten wil ik het gerust verplaatsen, maar het lijkt me met deze laatste omschrijving toch overeen te komen.
          De omgeving heb ik donker gehouden, omdat het kunstwerk beter naar voor komt als de rest donker blijft.
          Alvast bedankt voor de reacties.

          Comment


          • #6
            Re: Wet Mirror

            De idee/compositie vind ik goed gekozen maar de belichting blijft wat achterwege.
            Ik zou denken wat oplichten maar je zit al met wat specular highlights kort tegen de rechterkant (vh histogram) dus het zal slectief moeten gebeuren.

            Over de kategorie: begint abstract(ie) waar architectuur/landschappen eindigen of vloeien ze in elkaar over?
            Ik denk dat dat een discussie is die je beter 's avonds laat voert als het bier rijkelijk vloeit.

            Comment


            • #7
              Re: Wet Mirror

              Bedankt tcf, voor je opmerking.
              Ik heb toch geprobeerd om de foto op te lichten.

              Comment


              • #8
                Re: Wet Mirror

                update is ( op mijn scherm althans) veel beter ( niet alleen duidelijker ).
                straatspiegel is mooi gegeven en uitgewerkt, zegt iets extra over de locatie
                ( het kunstwerk op zich ... blij dat het niet in mijnen hof staat )

                geert.

                Comment


                • #9
                  Re: Wet Mirror

                  Oorspronkelijk geplaatst door geert62 Bekijk bericht
                  update is ( op mijn scherm althans) veel beter ( niet alleen duidelijker ).
                  straatspiegel is mooi gegeven en uitgewerkt, zegt iets extra over de locatie
                  ( het kunstwerk op zich ... blij dat het niet in mijnen hof staat )

                  geert.
                  Dat laatste kan ik helemaal volgen.
                  Ik zou er ook geen hele dagen op willen kijken. ;-)
                  Maar ik vind het wel mooi passen in dit plaatje, zeker qua kleuren.
                  Bedankt voor je commentaar!

                  Sent from my SM-A520F using Tapatalk

                  Comment


                  • #10
                    Re: Wet Mirror

                    knap gedaan hoor
                    Peter
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Re: Wet Mirror

                      De update is veel beter
                      nu komt de compo met de stenen beter tot zijn recht
                      (ik onthoud me hier van een mening over het zgn. kunstwerk)
                      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

                      Comment


                      • #12
                        Re: Wet Mirror

                        Goed gezien van de fotograaf. Mysterieus voorwerp....trekt de aandacht....opdracht geslaagd, vind ik. Door de update gaat ietsje van het mysterieuze verloren....kwestie van smaak.

                        Comment

                        Working...
                        X