Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Van duisternis naar duisternis

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Van duisternis naar duisternis



    Bedankt voor het kijken,
    Erik
    Last edited by Black Fly; 10 maart 2021, 18:28.
    www.erikthomas.be

  • #2
    Re: Van duisternis naar duisternis

    Tja, wat denk ik hiervan? Een erg dystopisch beeld met wat hooi voor onderweg naar de inktzwarte bovenwereld
    (knap belicht)
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: Van duisternis naar duisternis

      Sorry, maar een dystopisch beeld ken ik niet, zou je me dat even willen uitleggen, dan kan ik mee verder in de discussie...

      grt
      Gerrit
      Last edited by de Gerre; 28 februari 2021, 16:34.

      Comment


      • #4
        Re: Van duisternis naar duisternis

        Google:

        Dystopie is een (denkbeeldige) samenleving met louter akelige kenmerken waarin men beslist niet zou willen leven.
        Een dystopie is daarmee het tegenovergestelde van een utopie die juist een bijzonder aangename samenleving voorstelt.

        Comment


        • #5
          Re: Van duisternis naar duisternis

          @ cdg116 bedankt voor de informatie...

          grt
          Gerrit

          Comment


          • #6
            Re: Van duisternis naar duisternis

            We hebben allemaal wat bijgeleerd. Alleen heb ik weinig bijgeleerd over hoe de foto overkomt .
            www.erikthomas.be

            Comment


            • #7
              Re: Van duisternis naar duisternis

              Zoals je de foto hier presenteert vind ik hem veel te donker. Misschien was dat juist jou bedoeling, maar als je een beetje met het schuivertje van niveaus speelt, krijg je een mooi licht ter hoogte van het hooi en de bovenkant blijft donker en mysterieus, zelfs een beetje dystopisch...
              Dan heb je van een weinig zeggend onderwerp zelfs een mooi beeld gemaakt met inhoud.
              Zie ik het goed dat die trap in 't water staat of is dat een andere reflectie?

              grt
              Gerrit

              Comment


              • #8
                Re: Van duisternis naar duisternis

                Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht
                Sorry, maar een dystopisch beeld ken ik niet, zou je me dat even willen uitleggen, dan kan ik mee verder in de discussie...

                grt
                Gerrit
                Is al uigelegd zie ik door cdg116.
                http://www.smuttynose.nl

                Comment


                • #9
                  Re: Van duisternis naar duisternis

                  Bedankt voor je reactie. Dat was inderdaad de bedoeling om de trap net uit de duisternis te laten verschijnen. Ik zag deze trap vaag belicht naast een brug in de avondschemering. Het was niet mijn bedoeling die op te lichten anders had ik anders moeten belichten. Nu zou ik te veel ruis creëren. Maar goed, ik besef dat dit voor velen te donker zal zijn maar dit is wel zoals het beeld bedoeld is.
                  www.erikthomas.be

                  Comment

                  Working...
                  X