Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

st Jozefkapel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] st Jozefkapel


    kwestie van eens efkes uit het concerthoekje te kruipen ...

    De sint-Jozefkapel te Wetteren werd vorige zondag 9 sept '18 opengesteld op openmonumentendag

    Dat lokte een massa kijklustigen ... dus rustig fotograferen zat er niet in

    maar anderzijds ... een volle kerk heeft ook wel iets





    Last edited by blauwzwart; 13 september 2018, 08:20.
    mijn website : klik

  • #2
    Re: st Jozefkapel

    Hoewel weinig staat de foto toch een stukje scheef. Bij dit soort foto's erg snel zichtbaar.
    Knap gemaakt en ik vind de afgebeelde personen wel een meerwaarde hebben
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: st Jozefkapel

      akkoord met olivetti; zelf kies ik voor dergelijke opnames ofwel voor absoluut horizontale (en vertikale, als mogelijk) lijnen, ofwel voor overdreven perspectief. Maar de architecten en/of bouwvakkers van vroeger hechtten blijkbaar niet zoveel belang aan rechte hoeken.
      Ik merk op dat de ramen niet weggebrand zijn ondanks de helderheid binnen in het gebouw. Niet altijd evident.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

      Comment


      • #4
        Re: st Jozefkapel

        De vele mensen maken het geheel boeiender dan een leeg gebouw.
        Het overtollig geel zou ik corrigeren, zodat met name mensen en vloer veel natuurlijker gaan ogen.
        "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

        Comment


        • #5
          Re: st Jozefkapel

          Kleur ... tja. Da's nogal persoonlijk. Ik zou de witbalans iets koeler zetten en je krijgt direct een meer natuurlijker foto.
          Technische afwerking laat idd ruimte voor verbetering. Je kan deze foto perfect rechtzetten in nabewerking. Heb daarnet effe de oefening gedaan en dit gaat zonder noemenswaardig probleem.
          Ik krijg wel geen hoofd aan de instellingen: bijna een volle minuut belichten op iso200 met f20? Je kan minstens 3 stops stelen ten voordele van je snelheid zodat - vooral - die man rechts geen last heeft van bewegingsonscherpte.

          Tjerri

          Comment

          Working...
          X