Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Rush Hour NY

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Rush Hour NY

    Deze is nog ééntje van mij vakantie in New York dit jaar
    geweldig daar
    Zeker als je weet dat ik uit de stille Kempe kom




    bedankt voor het kijken

    Grts bregt
    https://www.facebook.com/Bregt.Willekens.photography

  • #2
    Re: Rush Hour NY

    'de foto is behoorlijk druk' is gewoonlijk geen compliment.
    Hier is het wel toepasselijk vind ik.

    Comment


    • #3
      Re: Rush Hour NY

      Schoon moment uitgekozen... maar ben persoonlijk geen fan van de gedeeltelijk zwart-wit omzetting.
      Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM - Sony 90mm F2.8 Macro G
      Website - 500px - Instagram

      Comment


      • #4
        Re: Rush Hour NY

        Lijkt sterk op het kruispunt van de kleine ring en de Belliardstraat in Brussel .... same ****
        Vriendelijke groet, laGrange
        http://lagrange.1x.com
        "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

        Comment


        • #5
          Re: Rush Hour NY

          Beoordeel altijd foto's in de eerste plaats op inhoud en dan op vorm en sfeer. Hier zie ik een persoonlijke visie en/of stijl, de kleuren beperkt tot het essentiële namelijk de drukte met in de diepte een vrolijke kleur. Dergelijke afwerking stoort me niet als het functioneel wordt gebruikt en dat lijkt me hier het geval als de nadruk op het straatgebeuren wordt gelegd (straatfotografie) en niet op de architectuur van de gebouwen. In dit geval staat de foto voor mij in de verkeerde categorie.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Rush Hour NY

            Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
            (straatfotografie) en niet op de architectuur van de gebouwen. In dit geval staat de foto voor mij in de verkeerde categorie.
            daar heb je gelijk in eigenlijk staat hij hier dan verkeert sorry
            https://www.facebook.com/Bregt.Willekens.photography

            Comment


            • #7
              Re: Rush Hour NY

              Ik kan hier ook wel waardering voor hebben. Ik zou de oranje kleur lucht tussen de gebouwen ook neutraal gehouden hebben.
              Het pad der buitensporigheden leid naar het paleis van de wijsheid.

              Comment


              • #8
                Re: Rush Hour NY

                Ach ... straat of architectuur, het doet er niet toe, het is een goede foto
                Vriendelijke groet, laGrange
                http://lagrange.1x.com
                "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

                Comment


                • #9
                  Re: Rush Hour NY

                  Oorspronkelijk geplaatst door Lagrange Bekijk bericht
                  Ach ... straat of architectuur, het doet er niet toe, het is een goede foto
                  Normaal zou ik er niet op reageren Luc, maar de eerlijkheid gebied me te zeggen dat er wel degelijk onderscheid in weergave bestaat (al vele jaren) en vooral in inhoud. In feite zou dit wel moeten gerespecteerd worden anders heeft 'inhoud' geen belang meer en hoeft men de verschillen niet onder te verdelen in categorieën zoals hier op BD ook wordt gedaan ! Voel je u nu niet persoonlijk aangevallen (niet de bedoeling) en ik blijf bij mijn mening wat de foto betreft : "Heel goede foto zeker binnen zijn categorie."
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: Rush Hour NY

                    Een foto waar je wat langer naar blijft kijken, omdat er zoveel te zien is....Zeker erg mooi, ook de gedeeltelijke omzetting vind ik wel passend.
                    Nikon D500+ Tokina 11-16mm F2.8, Nikkor 17-55 F2.8, Nikkor 70-200 F4, Sigma 150 F2.8 OS, Nikkor 200-500 F5.6
                    MIJN WEBSITE

                    Comment

                    Working...
                    X