Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ramen en deuren

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ramen en deuren

    Een kasteel in renovatie met vernieuwde ramen en deuren.

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Ramen en deuren

    De ramen en deuren springen er hier wel uit, maar waar zijn de mooie herfstkleuren?
    vriendelijke groeten, Sien

    Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

    Comment


    • #3
      Re: Ramen en deuren

      Oorspronkelijk geplaatst door bommasien Bekijk bericht
      De ramen en deuren springen er hier wel uit, maar waar zijn de mooie herfstkleuren?
      Bedankt Sien. Het gaat toch om de architectuur hé, de herfstkleuren zouden te veel afleiden van het onderwerp en vandaar de presentatie in zwartwit. Trouwens ik ben een zwartwit aanhanger al laat ik op BD daar weinig van merken - zou dat veel meer moeten doen
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Ramen en deuren

        Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
        Bedankt Sien. Het gaat toch om de architectuur hé, de herfstkleuren zouden te veel afleiden van het onderwerp en vandaar de presentatie in zwartwit. Trouwens ik ben een zwartwit aanhanger al laat ik op BD daar weinig van merken - zou dat veel meer moeten doen
        Fraaie opname Raymond ; digitale of analoge oorsprong ?
        Is dit een Belgisch kasteel ? dat is mijn veronderstelling aan de bouwstijl te zien en de inplanting met halfondergrondse kelder , vele schouwen op het dak ( praktisch in elke kamer een schouw) , natuurleien met zwaar loodbeslag en de traditionele bliksemafleiders erbij .
        een grote inkomhal met buiten een oprijlaan en achteraan waarschijnlijk een immens groot terras , een mooie gazon omzoomd met een brede wandelgang en impossante oude arduinen of wit marmeren beelden ( die nu helemaal groen zien )
        Groetjes
        Maurits

        Comment


        • #5
          Re: Ramen en deuren

          Het lijkt een analoge opname, en issie zo-zo niet zo heel best ingescand.
          Ik hoop voor inzender dat het geen digitale opname is...
          Onderwerp van de opname is het kasteel, waarom dan zo veel groen erlangs afgebeeld...?
          Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
          (BD1383NL)

          Comment


          • #6
            Re: Ramen en deuren

            Oorspronkelijk geplaatst door Mauritsius Bekijk bericht
            Fraaie opname Raymond ; digitale of analoge oorsprong ?
            Is dit een Belgisch kasteel ? dat is mijn veronderstelling aan de bouwstijl te zien en de inplanting met halfondergrondse kelder , vele schouwen op het dak ( praktisch in elke kamer een schouw) , natuurleien met zwaar loodbeslag en de traditionele bliksemafleiders erbij .
            een grote inkomhal met buiten een oprijlaan en achteraan waarschijnlijk een immens groot terras , een mooie gazon omzoomd met een brede wandelgang en impossante oude arduinen of wit marmeren beelden ( die nu helemaal groen zien )
            Groetjes
            Maurits
            Amaai Maurits je geeft nogal een informatie over dergelijke gebouwen, ben je daar op een of andere manier mee begaan ? Dit kasteeltje staat in Gelrode, België dus. Het is ook geen analogeopname.
            Nogmaals dank aan alle schrijvers.
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Ramen en deuren

              Ja Raymond... toen ik nog werkte enige jaren geleden had ik verschillende klanten die in zulk huisje woonden.

              In de eerste wereldoorlog werden deze mooie bouwwerken bijna allemaal aan flarden geschoten door de " fritzen "
              En in WO2 waren ze al wat slimmer & dienden ze als logie 's voor de officieren.

              Grts
              Maurits

              Comment

              Working...
              X