Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Powerplant Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Powerplant Gent

    Met het terug stilaan opstarten van mijn hobby, fotografie, nog even wat zaken van een aantal jaar geleden publiceren. Stilaan kunnen dan ook weer nieuwe zaken de weg naar hier vinden...

    Verwarming, maar dan in 't groot


    Een dynamoke, maar dan in 't groot


    Doet die kraan toe!!


    Bedankt voor te kijken ;-)

  • #2
    Re: Powerplant Gent

    Die eerste spreekt me het meest aan - al ontbreekt er iets om de schaal van het geheel duidelijk te maken. Je denkt naar een gigantische constructie te kijken maar nergens is er een qua schaal gekend element (mens, stoel, emmer,..) die dat ook bevestigd.
    Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

    Comment


    • #3
      Re: Powerplant Gent

      Ik kan je daarin volgen, aan de andere kant is dat ook wel een leuke kant aan de foto.

      Comment


      • #4
        Re: Powerplant Gent

        voor mij werkt dit soort foto's van oude industrie het beste met een heel dramatische (soms licht overdreven) bewerking qua contrast en saturatie. dat mis ik hier een beetje. voor de rest wel mooie installaties en interessante beelden.
        de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
        Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

        Comment


        • #5
          Re: Powerplant Gent

          Er zit redelijk wat bewerking op hoor, maar ik snap wel waar je naar toe wil. Ik ben daar een gemengd liefhebber van. Soms pas ik ook wel eens van die over de top bewerkingen toe, maar dan meestal als de ruimte/plaats eerder zeer saai is. Hier ging het over een fabriek dat bij wijze van spreken zo weer kon opstarten, dat wou ik ook weergeven.

          Comment

          Working...
          X