Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Perspectief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Perspectief

    Treintje komt zo in het station van Brugge.
    Perron, spoor en achterliggend gebouw vanuit een bijzonder standpunt.



  • #2
    Re: Perspectief

    Dat is nu inderdaad een bijzonder, niet alledaags en origineel standpunt van de fotograaf...en het levert zelfs een knappe evenwichtige foto op.
    Goed gezien en leuk

    grt
    Gerrit

    Comment


    • #3
      Re: Perspectief

      Tof gezien! Valt hier geen ZW/W uit te puren? Ik vind de kleuren hier geen meerwaarde geven.
      www.erikthomas.be

      Comment


      • #4
        Re: Perspectief

        Bedankt voor de reacties. Zal ze morgens eens omzetten in zw. Lijkt me een goed idee.

        Comment


        • #5
          Re: Perspectief

          Zoals beloofd even een bewerking in zw/w gemaakt. Ik maakte ook een andere uitsnede, iets meer vierkant.
          Graag advies over beide versies






          Comment


          • #6
            Re: Perspectief

            Voor mij toch graag de kleuren versie...zw/w komt mij somber en doods over.
            Een omzetting naar zw/w vind ik goed bij een bonte foto, waar dus veel verschillende kleuren aanwezig zijn. Bij deze foto zijn er slechts 3 kleuren : blauw(achtig), bruin(achtig) en grijs(achtig).
            Deze kleuren zijn in harmonie en dat is waarschijnlijk de reden waarom ik de kleuren versie meer in balans, meer in evenwicht vind...
            Voor mij dus het originele beeld en in kleur...maar de gustibus et coloribus....

            grt
            Gerrit

            Comment


            • #7
              Re: Perspectief

              Bedankt

              Comment


              • #8
                Re: Perspectief

                Bedankt voor de fijne reactie.

                Comment


                • #9
                  Re: Perspectief

                  Bedankt om een ZW/W versie te plaatsen. Nu ik het zo samen kan bekijken ga ik toch ook voor de kleurenversie . Sorry voor de moeite, maar soms moet je het eerst gezien hebben.
                  www.erikthomas.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Perspectief

                    Oorspronkelijk geplaatst door Black Fly Bekijk bericht
                    Bedankt om een ZW/W versie te plaatsen. Nu ik het zo samen kan bekijken ga ik toch ook voor de kleurenversie . Sorry voor de moeite, maar soms moet je het eerst gezien hebben.
                    Dat vind ik nu net leuk aan een forum, dat je van gedachten kan wisselen, en inderdaad, soms moet je het echt zien, waarvoor dank aan TS voor de moeite
                    In het analoge tijdperk was ik een fervente zw/w werker, maar sinds het digitale tijdperk heb ik kleuren anders leren bekijken en mooie harmonieuze kleuren mag je niet zomaar wegsmijten...

                    grt
                    Gerrit
                    Last edited by de Gerre; 28 februari 2021, 16:02.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Perspectief

                      daar was ik al van overtuigd dat de kleurenversie beter oogt

                      Comment

                      Working...
                      X