Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Pastel......

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Pastel......

    Typische huisjes van de Vogezen.

    Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

  • #2
    Re: Pastel......

    Spijtig dat die lucht zo appelblauwzeegroen is.De huisjes hebben wel iets schattigs daar.Mm,kwil op vakantie

    Grtz
    <<Sallyp>>
    Met plezier open ik het vizier van mijn 350D

    www.sallyphotographics.be

    Comment


    • #3
      Re: Pastel......

      Mooi, maar lijkt wel of de lucht getrukeerd is.

      Comment


      • #4
        Re: Pastel......

        Hallo,
        De lucht is inderdaad bewerkt.Echer de kleur is van een andere foto genomen die later op de dag getrokken is.Ik heb de lucht bewerkt omdat de originele ni et goed uitkwam.
        Het was zeer wisselvallig die dag en er was maar een klein stukje blauw met fel witte wolken te zien.Zo leek het wel of de lucht "uitgebrand" was.
        Ik had natuurlijk wel voor een mooiere bewolking kunnen zorgen maar na het wegklonen van de draaden en een uithang bordje had ik daar geen zin meer in.
        Ik werk trouwen met een gratis photo program (Photofiltre) en daar heb je niet heel veel mogelijkheden in.

        Hier de originele foto , totaal onbewerkt


        Groetjes
        Canon EOS 400D -Grip - Sigma 10-20mm, Canon 70-200mm L F4 IS, Sigma 150mm f2.8 1:1 Macro, Tamron 18-250mm, kenko 1.4x DG, Tokina 80-400mm, speedlight 430EX

        Comment


        • #5
          Re: Pastel......

          Leuke kleurige foto's
          Ik ken dit soort huisje maar al te goed.


          Grt,
          Hexagon
          Grt,
          Hexagon

          Comment

          Working...
          X