Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Military planes ..

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Military planes ..


    Nikon D750
    Nikkor 14-24 mm f/2.8




    [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

  • #2
    Re: Military planes ..

    Heel knap - al leidt de opvallende zonsondergang misschien wel wat de aandacht af van de vliegtuigen.
    Eigenlijk heb je hier 2 onderwerpen
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Military planes ..

      Knappe foto met mooie kleurtjes.
      I put the sexy in dyslexia

      Comment


      • #4
        Re: Military planes ..

        Knap werk.
        Ook in de vliegtuigen geweest?

        Comment


        • #5
          Re: Military planes ..

          Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
          Heel knap - al leidt de opvallende zonsondergang misschien wel wat de aandacht af van de vliegtuigen.
          ik volg helemaal, denk dat een breedbeeld van een pak dichter met de vliegtuigen ook heel imposant zou zijn!

          PS: waar staan deze vliegtuigen ergens? spreekt me ook wel aan om eens te gaan kijken!
          de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
          Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS

          Comment


          • #6
            Re: Military planes ..

            Als ik een Flying Boxcar zie denk ik altijd aan de tragedie van Sake-Masisi 1960
            Daar is toen de "CP36 " neergestort , dicht bij Goma in de Kivu ; balans : 41 doden ; de meesten jonge miliciens van de 10 JBW uit Kleine Brogel
            De meesten hier hebben daar geen weet van maar denk eens aan onze verongelukte jongens en google het eens na.

            Mvg
            M

            Comment


            • #7
              Re: Military planes ..

              Knappe opname!

              Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
              portfolio en workshops:
              https://www.bennybulke.com/

              Comment

              Working...
              X