Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mijn favoriete trap van 2017

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Mijn favoriete trap van 2017

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Marlou Nijpels en ik fotografeer onder de naam Colourbex.
    Ik ben architectuur en interieur fotografe met een passie voor trappen.

    Ik heb dit jaar heel wat mooie trappen gefotografeerd en wil graag mijn favoriete
    trapje met jullie delen.

    De kwaliteit van de afbeelding is helaas lager dan het origineel door de facebook compressie.





  • #2
    Re: Mijn favoriete trap van 2017

    Hele mooie
    My Website : http://www.ineedair.org
    Music / Painting / Motion Graphics / Image
    Flickr : https://www.flickr.com/photos/34547181@N00/

    Comment


    • #3
      Re: Mijn favoriete trap van 2017

      Over de kwaliteit, dat zal jij het beste weten voor de rest zit de foto goed in mekaar en heel speciale kleurtint. Wat ik spijtig vind is dat je in de leuningen tekst hebt staan wat afbreuk doet aan de foto !
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Mijn favoriete trap van 2017

        Ik heb niets met architectuur maar dit vind ik toch een mooi beeld. Ik heb eerlijk gezegd moeten zoeken naar die tekst. Die was mij in het begin niet opgevallen.

        Comment


        • #5
          Re: Mijn favoriete trap van 2017

          Technisch perfecte opname. Alles keurig netjes recht en symmetrisch perfect.
          Had het persoonlijk wel aardig gevonden als er wat speelsheid in de foto was gebracht door iemand iets op de trap te laten doen.

          Comment


          • #6
            Re: Mijn favoriete trap van 2017

            Dankjewel allemaal!
            Last edited by colourbex; 22 december 2017, 11:58.

            Comment


            • #7
              Re: Mijn favoriete trap van 2017

              Het watermerk heb ik zo drastisch geplaatst omdat ik de afgelopen maanden helaas vaker problemen heb gehad met mensen die mijn foto's gestolen hebben en vervolgens voor allerlei doeleinden hebben gebruikt.

              @Vue : ik ben architectuur en interieur fotografe, bij mijn foto's gaat het dus enkel om de gebouwen. Mensen zul je nooit zien op mijn foto's, ik doe er juist alles aan om ze uit mijn beeld te krijgen haha.

              Comment


              • #8
                Re: Mijn favoriete trap van 2017

                Oorspronkelijk geplaatst door colourbex Bekijk bericht
                Het watermerk heb ik zo drastisch geplaatst omdat ik de afgelopen maanden helaas vaker problemen heb gehad met mensen die mijn foto's gestolen hebben en vervolgens voor allerlei doeleinden hebben gebruikt.

                @Vue : ik ben architectuur en interieur fotografe, bij mijn foto's gaat het dus enkel om de gebouwen. Mensen zul je nooit zien op mijn foto's, ik doe er juist alles aan om ze uit mijn beeld te krijgen haha.
                Dank voor je informatie.
                Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                Comment


                • #9
                  Re: Mijn favoriete trap van 2017

                  Facebook compressie? Je kan geen Facebook foto's op BD tonen, dus dat snap ik niet helemaal.
                  Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                  Comment


                  • #10
                    Re: Mijn favoriete trap van 2017

                    Oorspronkelijk geplaatst door Laurens Bekijk bericht
                    Facebook compressie? Je kan geen Facebook foto's op BD tonen, dus dat snap ik niet helemaal.
                    Kijk naar de URL van waar de foto gehost wordt: dat is een facebook server. Kan dus blijkbaar wel.

                    Comment


                    • #11
                      Re: Mijn favoriete trap van 2017

                      Ik had weliswaar naar de URL gekeken maar niet lang genoeg .
                      Weer wat bijgeleerd. Bedankt voor de hint
                      Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

                      Comment


                      • #12
                        Re: Mijn favoriete trap van 2017

                        Netjes en verzorgd tot in de puntjes. Heel mooie trap ook.
                        Beetje een dubbele uitvoering van die in het St-Amandscollege in Kortrijk maar constructief zeer gelijkend.
                        Alleen heeft er daar iemand met smaak in het monsterlijke een paar jaar geleden besloten om de boel te herschilderen in rood en zwart. Gruwelijk om te zien hoe de boel daardoor verminkt is (ik heb hem in vroeger en nu).

                        Comment


                        • #13
                          Re: Mijn favoriete trap van 2017

                          Oorspronkelijk geplaatst door opapol Bekijk bericht
                          Netjes en verzorgd tot in de puntjes. Heel mooie trap ook.
                          Beetje een dubbele uitvoering van die in het St-Amandscollege in Kortrijk maar constructief zeer gelijkend.
                          Alleen heeft er daar iemand met smaak in het monsterlijke een paar jaar geleden besloten om de boel te herschilderen in rood en zwart. Gruwelijk om te zien hoe de boel daardoor verminkt is (ik heb hem in vroeger en nu).
                          Had net hetzelfde idee, tot en met de trap in het St-Amandscollege te Kortrijk ( met minder goede herinneringen omdat ik nog -als strafstudie - op een zaterdag aan het ijzer van de trap heb moeten schilderen ( niet in rood & zwart)), moet nog ergens een zw-foto van die trap liggen hebben van +-1979.
                          Geert.

                          Comment

                          Working...
                          X