Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mercedes Benz Museum

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Mercedes Benz Museum


  • #2
    Re: Mercedes Benz Museum

    Als ik eerlijk mag zijn. Hier had meer in kunnen zitten.
    Hier is niet over de compositie nagedacht.
    Dit gebouw had meer potentieel.

    Comment


    • #3
      Re: Mercedes Benz Museum

      juist wel nagedacht over de compositie. Je oordeel daarentegen is niet geweldig daar kan je ook niet veel mee. Toch bedankt voor uw eerlijk oordeel.

      Comment


      • #4
        Re: Mercedes Benz Museum

        Oorspronkelijk geplaatst door Marsje Bekijk bericht
        juist wel nagedacht over de compositie. Je oordeel daarentegen is niet geweldig daar kan je ook niet veel mee. Toch bedankt voor uw eerlijk oordeel.
        ? Iedereen is hier vrij om zijn oprechte mening te posten en als je daar niet tegen kan moet je ook niet dergelijke foto's hier plaatsen.
        Ik volg i.v.m. de compo.
        - Photography made me look at things differently -

        Comment


        • #5
          Re: Mercedes Benz Museum

          ? Iedereen is hier vrij om zijn oprechte mening te posten en als je daar niet tegen kan moet je ook niet dergelijke foto's hier plaatsen.
          Ik volg i.v.m. de compo.
          Uw reaktie slaat ook op niets, pkwy geeft een eerlijk oordeel maar het is niet gefundeerd. Op deze manier kan je elke foto afkraken.

          Comment


          • #6
            Re: Mercedes Benz Museum

            Denk dat hier idd meer uit te halen moet zijn. Ik vind hem nu wat recht-aan-toe. Het gebouw zit voor mij ook teveel in de foto gewrongen. Kijkt niet echt lekker.

            Comment


            • #7
              Re: Mercedes Benz Museum

              Oorspronkelijk geplaatst door Leonide Bekijk bericht
              Denk dat hier idd meer uit te halen moet zijn. Ik vind hem nu wat recht-aan-toe. Het gebouw zit voor mij ook teveel in de foto gewrongen. Kijkt niet echt lekker.
              dank u Leonide, deze gefundeerde kritiek kan ik begrijpen, ik heb het gebouw bewust in het kader gewrongen. Ik heb vele posities uitgeprobeerd maar deze kan je allemaal terugvinden op het internet.
              Mijn bedoeling met dit beeld was om de essentie van deze architectuur weer te geven. Ook een foto te maken die je niet terug vind op het net.

              Comment


              • #8
                Re: Mercedes Benz Museum

                Ik mis scherpte.

                Comment

                Working...
                X