Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MAS - Antwerpen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] MAS - Antwerpen

    Zo... Het MAS in Antwerpen kleurde vanavond (en morgen) in de Belgische driekleur. Ik dacht dat dit wel een mooi beeld kon opleveren dus trok naar daar...
    Ik heb op dit moment enkel een vaste 50mm dus stuit wel op wat beperkingen... Ik vind hem zelf te nauw in het kader zitten, maar ik kon amper een goede plek vinden... Soo.. Shoot

    Net de .NEF geopend in PS


    Eindresultaat
    Last edited by Tess_; 23 maart 2016, 23:19.

  • #2
    Re: MAS - Antwerpen

    Jammer maar geen foto te zien..
    http://www.smuttynose.nl

    Comment


    • #3
      Re: MAS - Antwerpen

      Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
      Jammer maar geen foto te zien..
      Ik had dat eerst ook, het is via dropbox :/ Dan heb ik een andere methode geprobeerd en kreeg ik het zelf wél te zien, maar blijkbaar is het toch nog niet in orde...
      Ik probeer zo meteen opnieuw!

      Comment


      • #4
        Re: MAS - Antwerpen

        Ik doe blijkbaar iets verkeerd want zelfs met flickr lukt het me niet... o_O
        Edit: Bij mij lukt het nu wel, als het voor jullie nog steeds onzichtbaar is dan weet ik het ook niet meer....
        Last edited by Tess_; 23 maart 2016, 23:19.

        Comment


        • #5
          Re: MAS - Antwerpen

          Nu zichtbaar. Indrukwekkende verlichting. Krap in het kader inderdaad maar soms heb je geen keuze
          http://www.smuttynose.nl

          Comment


          • #6
            Re: MAS - Antwerpen

            Oorspronkelijk geplaatst door olivetti Bekijk bericht
            Nu zichtbaar. Indrukwekkende verlichting. Krap in het kader inderdaad maar soms heb je geen keuze
            De verlichting is deels photoshop (daarom zet ik de voor er ook bij...) Alle begrip voor... Een rood gebouw geel verlichten is niet simpel...

            Comment

            Working...
            X