Beeld van de Belgische kunstenaar Guust Keser in Zoutelande... Blij dat ik daar was...
Blij dat ik hier was.... by Eddy Geeraerts, on Flickr
Beeld van de Belgische kunstenaar Guust Keser in Zoutelande... Blij dat ik daar was...
Blij dat ik hier was.... by Eddy Geeraerts, on Flickr
|
Mooi 'beeldvullend' en foto. De meeuwen maken het geheel nog mooierIk twijfel wat, of je kunt kijken wat het doet om de onderzijde weg te laten? Misschien ook niet..
Mag van mij wel iets meer pit in het brons zitten, zodat de groene bronzen oxidatie(linkse foto) iets meer zichtbaar wordt
![]()
Laatst gewijzigd door Hak; 23 november 2021 om 16:20
Rp
mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Een bestaand beeld fotograferen is gemakkelijk, de vraag is alleen : Wat doe je er mee ? Hier bepalen de meeuwen een bijkomende sfeer en zo krijgt het beeldverhaal een andere invulling. Heel goed gedaan.
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Kan blijven doorlopen in de HoF, proficiat.
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
|
Heel mooi met die twee meeuwen erbij. Proficiat met je HoF!
prachtig ,proficiat met uw HOF nominatie![]()
[QUOTE=Black Fly;4879546]De meeuwen zijn hier een meerwaarde![/QUOTE
Proficiat met uw HoF
Proficiat !
bedankt om te kijken of te reageren, frans ! voorlopig ben ik hier weinig aanwezig wegens te druk met andere activiteiten die ik onderschat had maar ik hoop snel terug in mijn normale BD-sleur te hervallen
|
Dank allemaal ! Doet me plezier !!
Proficiat met je HOF. De meeuwen maken de foto nog meer in balans
Groeten
Georges
Proficiat met uw HoF-plaat(s)!![]()
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Gezien in de HoF.
Dikke proficiat!
groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
|
de meeuwen brengen "leven" in het verhaal ... congrats met je HOF ....nice done
Fujifilm X-T4 ,[B] FUJINON XF10-24mm f/4.0 R OIS , FUJINON XF18-55mm f/2.8-4.0 R LM OIS, Venus Laowa 9mm f/2.8 ZERO-D lens - Fuji X, Fuji XF 100-400 mm f/4.5-5.6 R LM OIS WR
http://www.eddymoens.be