Een herkenbaar gebouw in de Antwerpse skyline.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
M.a.s.
Collapse
X
-
-
Re: M.a.s.
Verzorgde foto, mooi recht, kleur en reflectie.
-
-
knap Tom , iets wat ook nog op mijn bucket list staat ....om gebouwen te fotograferen in de avond....
Denk niet dat het MAS cst de lichten aan heeft....enkel tijdens de kantoor uren denk ik ???
Die reflecties in het water vind ik wel raar zo afgerond ?
Groetjes
Freddy
Comment
-
-
Bedankt voor de reacties allemaal.
Oorspronkelijk geplaatst door Lieven Lema Bekijk berichtMooie foto, jammer van de uitgebrande stukken.
Kon je niet meer stervorming krijgen door een kleiner diafragma?
Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk berichtknap - idd wel een beetje detailverlies in de fel verlichte stukken.
Is het mas altijd zo verlicht ?
De heel sterke verlichting op de eerste verdieping weet ik niet zeker of die er altijd is. Daar zit inderdaad wat detailverlies, maar was bijna niet te compenseren jammer genoeg.
Oorspronkelijk geplaatst door freddy69 Bekijk berichtknap Tom , iets wat ook nog op mijn bucket list staat ....om gebouwen te fotograferen in de avond....
Denk niet dat het MAS cst de lichten aan heeft....enkel tijdens de kantoor uren denk ik ???
Die reflecties in het water vind ik wel raar zo afgerond ?
Groetjes
Freddy
Dat de reflectie zo afgerond is, is inderdaad raar, maar het was echt zo. Tot daar waar de reflectie zichtbaar is zat er een zacht windje over het water, met kleine golfjes tot gevolg. Daaronder volledig windstil, en dus perfect vlak water. Ik denk dat de golfjes in combinatie met de lange sluitertijd voor de afgeronde reflectie gezorgd hebben. Ik was voorbereid op een reactie hieromtrent.
En zeker schrappen van uw bucketlist, er hangt steeds een vreemd soort rustige sfeer. Ik ben er echt fan van om 's avonds zo op stap te gaan.
Comment
-
Mooie, met sfeer geladen nocturnal. Aangename kleuren. De zijdezachte reflecties dankzij het golvende water passen voor mij heel goed.
Comment
-
Comment
-
-
Comment