Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kromme en rechte lijnen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kromme en rechte lijnen

    Hoort het bij mensen of architectuur of ...
    Poging om een interressant beeld te maken met deze lijnen. De lijnen op het hoofd van de man vond ik ook wel leuk meegaan met het decor

    Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

  • #2
    Re: Kromme en rechte lijnen

    Ik vind het een mooie, de lijnen doen het hem.

    groeten
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: Kromme en rechte lijnen

      Ja natuurlijk... de lijnen!
      Mooi beeld hoor... alleen die rechter bovenhoek . Ik begrijp dat je hem niet wegcropte want dan speelde je een stuk van het lijnenspel kwijt. Was/is een iets ander standpunt niet mogelijk? En het sigarettenpeukje op de trap trekt ook wat aandacht... maar misschien mag dat wel .
      Moet ik zelf bakker zijn om een mening te hebben over het brood van mijn bakker?
      Oók wandelen met GPS?

      Comment


      • #4
        Re: Kromme en rechte lijnen

        Oorspronkelijk geplaatst door VIM Bekijk bericht
        Ja natuurlijk... de lijnen!
        Mooi beeld hoor... alleen die rechter bovenhoek . Ik begrijp dat je hem niet wegcropte want dan speelde je een stuk van het lijnenspel kwijt. Was/is een iets ander standpunt niet mogelijk? En het sigarettenpeukje op de trap trekt ook wat aandacht... maar misschien mag dat wel .
        bedankt voor de reacties
        Over de RBH heb ik ook effe getwijfeld maar het stoorde niet echt dus is ie erop gebleven.
        Over het standpunt. Er zijn daar ontelbare mogelijkheden maar heb deze gekozen omwille van het lijnenspel en de mensen die er rond liepen.
        PS het was geen sigattenpeukje (zie foto) maar eerder een stukje brood of zoiets. Maar je hebt gelijk dat ik dit beter eerst was gaan wegdoen maar dan moest ik eerst een trap naar onder en dan weer naar boven. O ja, in PS kan het ook met minder moeite
        Groeten, Benny (Sint-Truiden) - mijn oude BLOG en mijn Nieuwe Blog

        Comment


        • #5
          Re: Kromme en rechte lijnen

          heel mooi lijnenspel
          maar inderdaad rechterbovenhoek stoort wat
          anders héél mooi

          Comment

          Working...
          X