Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kasteel Tillegem

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kasteel Tillegem

    Kasteel Tillegem ( Brugge ) net voor het onweer





    hier de update naar een paar creative opmerkingen - met dank dus



    Last edited by Grashalm; 30 mei 2018, 12:28.

  • #2
    Re: Kasteel Tillegem

    Onder een rand af maakt het beeld nog aangenamer om naar te kijken, lijkt me.
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: Kasteel Tillegem

      Gewone goede toeristische doorkijk. De tip van Dushi treed ik bij.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Kasteel Tillegem

        Voorgrond stoort mij niet echt, je ziet er nog voldoende textuur in (cfr grote versie).
        En ondanks het harde licht is de belichting zeer goed: mooie contrasten in de lucht, voorgrond en onderwerp.

        Een paar kleine details waar ik van hou qua compositie (niet dat het altijd mogelijk is):
        - het takje boven dat net over de dak van die toren komt en dat andere dat het zicht op de poort wat blokkeert,
        - het gras aan de oever dat ook wat de muren raakt zijn.
        Als die "los gemaakt worden" zijn dat zo van die dingen die de compositie helpen zonder dat je d'er je vinger op kan leggen.
        Iets korterbij en een paar stappen naar links zouden dat misschien kunnen verbeteren.

        Dat gezegd zijnde, het zijn maar details, en imo vind ik dit een zeer goede foto waar je goed gebruik hebt gemaakt vd begroeiïng om je onderwerp te kaderen.
        Last edited by tcf; 28 mei 2018, 14:25.

        Comment


        • #5
          Re: Kasteel Tillegem

          Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
          Onder een rand af maakt het beeld nog aangenamer om naar te kijken, lijkt me.
          +1
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: Kasteel Tillegem

            Ik mis een beetje de dreiging die in de titel wordt aangegeven. Verder mooie foto. Zou er onderaan ook iets afnemen.

            Comment


            • #7
              Re: Kasteel Tillegem

              Mooie foto van dito kasteel.
              Iets meer belichting en contrast (clarity) zou hier ook wel mogen vind ik.
              grts,
              Raf.

              Comment

              Working...
              X