Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kakafonie in 't stad

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Kakafonie in 't stad

    Tja ik wist niet goed waar deze te plaatsen.
    Van deze lelijke kakafonie toch proberen een mooi beeld te maken.



    Klik hier voor een groter beeld.

    85mm
    F9
    1/200
    ISO100

    Bedankt voor het kijken!
    Last edited by Black Fly; 12 maart 2021, 22:18.
    www.erikthomas.be

  • #2
    Re: Kakafonie in 't stad

    Ik dacht het moeten niet altijd foto's van mooie dingen zijn. Maar goed, foto's van lelijke dingen lokken blijkbaar geen feedback uit...
    (Het blijft gek dat hier in de rubriek Architectuur amper reacties komen).
    Volgende keer beter!
    www.erikthomas.be

    Comment


    • #3
      Re: Kakafonie in 't stad

      Het is in deze categorie meestal stil Erik en daar zal weinig aan te veranderen zijn denk ik. Je titel kan me bekoren door de inhoud die ik te zien krijg, de kakofonie mocht zelfs nog meer zijn. Een beeld is als een boek, een verhaal dat je moet lezen en ons heel wat te vertellen heeft over fictie en realiteit maar zo zien de meesten in de discipline fotografie dat niet, spijtig.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Kakafonie in 't stad

        tja, ik kijk niet naar categorieën, maar doorloop al de beelden die aangeboden worden. Zo leer ik het meest of doe ik het meest inspiratie op. Dagelijks kijken lukt echter niet en zo ontsnappen bepaalde beelden toch aan mijn jacht.
        bovendien kruipt er toch veel tijd in het formuleren van een persoonlijk gevoel of idee over een beeld.

        Het beeld geeft goed het ongemak weer dat men voelt wanneer zwaar ingegrepen wordt in een bestaande en vertrouwde omgeving.
        mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
        nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
        https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

        Comment


        • #5
          Re: Kakafonie in 't stad

          Merci voor de reacties!
          www.erikthomas.be

          Comment


          • #6
            Re: Kakafonie in 't stad

            Het is inderdaad makkelijker lof te oogsten met foto’s van mooie dingen.
            Maar goed dat je het aandurft, het moeten niet altijd dezelfde paden zijn die bewandeld worden!
            Wat mij bevalt is het zachte licht en kleuren het heeft zoiets van een miniatuurwereldje.
            Het linkergedeelte vind ik ietsje minder meewerken, zou zeker iets met de sporen doen en de twee kranen rechts.

            Grtz
            Gert
            Feedback is the breakfast of the champion

            website

            Comment


            • #7
              Re: Kakafonie in 't stad

              Ik vind dit wel een erg goede foto. De sporen in het zand die naar het onderwerp leiden, het raadselachtige gebouw, het reuzenrad op de achtergrond, de andere oever rechts in beeld... Zeer goed gedaan. MIsschien de lucht bovenaan wat doordrukken voor een dramatisch effect?
              https://www.flickr.com/photos/decultuurconsument/

              Comment

              Working...
              X