Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ex-dancing Breughel Gasthof

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Ex-dancing Breughel Gasthof

    Kunst is genieten - genieten is een kunst !


  • #2
    Re: Ex-dancing Breughel Gasthof

    heb je een speciale reden om al die gebouwen met deze techniek af te werken ? Is het een verwijzing naar de "pentekening"van vroeger of om meer nadruk te leggen op de bouwelementen of ... ?
    in elk geval komen de bouwkenmerken zo zeer goed tot uiting.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Ex-dancing Breughel Gasthof

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      heb je een speciale reden om al die gebouwen met deze techniek af te werken ? Is het een verwijzing naar de "pentekening"van vroeger of om meer nadruk te leggen op de bouwelementen of ... ?
      in elk geval komen de bouwkenmerken zo zeer goed tot uiting.
      In feite heb je de antwoorden al gegeven en dat doet me deugd, thanks. Er zijn verschillen genres en technieken zowel in schilderkunst als fotografie en dit is er uiteraard eentje van. Als fan van zwartwit kan je deze grafische (kunsten) bewerkingen daar aan koppelen of bestempelen als een afwijking doch is en blijft fotografie en ieder kijkt door zijn/haar ogen ! In dit thema wou ik eenvormigheid, alles in één genre, mede door de proeven die ik gedaan heb vooraf in kleur en zwartwit waar alles niet zo emotioneel of impressies uit de bus kwam en dus het grafische als beste werd verkozen. Bekijk het eens in de vorm van een tentoonstelling !!!
      Hopelijk heb ik hiermee geholpen maar graag of niet graag zien is een persoonlijk aanvoelen
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment

      Working...
      X