Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Départ

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Départ

    Ik vond dit standpunt in combinatie met de persoon onder de klok wel een leuk geheel vormen, terug in Z/W



    Bedankt voor het kijken

  • #2
    Re: Départ

    ik heb al schitterende foto's van je gezien,
    maar deze bekoort me minder.
    Niet zozeer omdat ik de persoon onder de klok bijna een terzijde vind in het beeld,
    maar vooral vanwege de gebouwen buiten Guillemins op de achtergrond die weinig recht staan.
    "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

    Comment


    • #3
      Re: Départ

      Oorspronkelijk geplaatst door Dushi Bekijk bericht
      ik heb al schitterende foto's van je gezien,
      maar deze bekoort me minder.
      Niet zozeer omdat ik de persoon onder de klok bijna een terzijde vind in het beeld,
      maar vooral vanwege de gebouwen buiten Guillemins op de achtergrond die weinig recht staan.
      Hoi alvast bedankt voor je bevindingen, het gebouw op de achtergrond oogt misschien scheef maar als je de foto hierop rechtzet loopt het station leeg... dus ik vermoed dat er geografisch of vanuit het standpunt een bepaalde afwijking zit. Iemand die dit nog zo ervaren heeft? Ik wou de ruimte laten om niet zozeer de man onder de klok tot onderwerp te maken maar als de menselijke factor binnen het geheel.

      Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

      Comment


      • #4
        Re: Départ

        Mooi dat het gebouw in de doorkijk net onder het dak past.
        De persoon is ook een leuk gegeven in de compositie; spijtig dat het wel wat donker is.

        Comment

        Working...
        X