Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De Krook in Gent

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] De Krook in Gent

    Genomen tijdens mijn opleiding nachtfotografie : stadsbibliotheek van Gent
    f8
    30 sec
    Iso 100
    14 mm

  • #2
    Re: De Krook in Gent

    mooi licht en omzetting, indrukwekkend
    heb indruk dat foto iets naar rechts leunt
    spijtig dat beeld rechts er niet volledig op staat
    St.-Baafs kathedraal links stoort mij een beetje

    Comment


    • #3
      Re: De Krook in Gent

      Normaal zou ik denken: perspectief corrigeren want het gebouw helt achterover. Maar het sterke vind ik de connectie gebouw, lichtstraal en beeld op de voorgrond.
      Ik zou het er wel helemaal opgekregen proberen te hebben, weet niet wat uw mogelijkheden afstand en brandpunt waren.
      Als je iets ruimer had kunnen kaderen dan had je ook het gebouw kunnen rechtzetten.
      De kerk op de achtergrond trekt inderdaad wat de aandacht en zou sowieso de hooglichten wat naar beneden halen. Maar het feit dat die daar staat kan je denk ik weinig aan doen als je compositie frontaal wil maken tenzij je stapje dichterbij kan zetten.

      Grtz
      Gert
      Feedback is the breakfast of the champion

      website

      Comment


      • #4
        Re: De Krook in Gent

        Heb de foto een klein beetje moeten rechtzetten in LR. Ik vond het nadien zelf ook jammer dat het beeld er rechts niet helemaal op staat. De kathedraal rechts kon ik helaas niet vermijden
        Heel erg bedankt voor je feedback !
        Els

        Comment


        • #5
          Re: De Krook in Gent

          Bedankt voor je feedback ! Ik kon nog een beetje achteruit gegaan zijn om het er helemaal op te krijgen. Ik ben het er helemaal mee eens dat ik het beeld nog wat ruimer had moeten nemen.

          Comment


          • #6
            Re: De Krook in Gent

            Heel mooie compo en omzetting. De foto was inderdaad nog beter geweest met een paar stapjes achteruit denk ik.

            Comment


            • #7
              Re: De Krook in Gent

              Bedankt voor je feedback !

              Comment

              Working...
              X