Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

bijna 4

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • bijna 4

    .










    .
    I put the sexy in dyslexia


  • #2
    Re: bijna 4

    Deze had ik graag eens gezien als een HDR opname/bewerking Bert. Gewoon prachtig !
    "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
    Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

    Comment


    • #3
      Re: bijna 4

      Bert zijn ding helemaal..Het zou niet de eerste zijn waar ik van denk...hmmm.
      Maar deze net ietsjes minder..
      Mvg, Pascal,Schoonspikke
      Als je schiet..schiet dan raak!
      500 PIXHuawei P30 PRO

      Comment


      • #4
        Re: bijna 4

        Ik zou al geknipt hebben ter hoogte van het einde van de buizen rond de paal. Op deze manier gaat er veel meer aandacht naar de meter en de sfeer, denk ik. Wondermooie plaats echter!
        ----
        http://www.wispr.be

        Comment


        • #5
          Re: bijna 4

          Allemaal bedankt voor de commentaren.

          @ witamm77: Je bedoelt langs boven er een stuk afsnijden? Dat is in mijn ogen juist een belangrijk stuk, die lichtvlek.
          @ Lambert: ivm HDR daar heb ik persoonlijk nooit echt veel in gezien dus pas het eigenlijk nooit toe op mijn foto's.
          I put the sexy in dyslexia

          Comment


          • #6
            Re: bijna 4

            Oorspronkelijk geplaatst door aerts_bert Bekijk bericht
            Allemaal bedankt voor de commentaren.

            @ Lambert: ivm HDR daar heb ik persoonlijk nooit echt veel in gezien dus pas het eigenlijk nooit toe op mijn foto's.
            Bert, over HDR zijn al veel boeken geschreven, bedoel maar dat je met HDR alle kanten uitkan, er bestaan zoveel smaken, varianten als er fotografen zijn op dat vlak.
            Je kan dat extreem gaan toepassen, maar ook heel subtiel zodat de contrasten lichtjes anders komen te liggen, of bepaalde accenten in de foto.
            Als je de meeste HDR foto's bekijkt krijg je soms inderdaad er kippevel van. Door het programma gesleurd en hop... klaar komt Kees (oeps).
            Hangt dus ook af van de stemming die je wil oproepen/weergeven.
            Maar blijft toch een mooie plaat.
            "Smaken verschillen en over smaak kun je wel degelijk twisten, zolang het met respect voor de visie van de fotograaf blijft"
            Alles is al gefotografeerd... Maar nog niet door mij !

            Comment


            • #7
              Re: bijna 4

              Oorspronkelijk geplaatst door Lambert Jan Bekijk bericht
              Bert, over HDR zijn al veel boeken geschreven, bedoel maar dat je met HDR alle kanten uitkan, er bestaan zoveel smaken, varianten als er fotografen zijn op dat vlak.
              Je kan dat extreem gaan toepassen, maar ook heel subtiel zodat de contrasten lichtjes anders komen te liggen, of bepaalde accenten in de foto.
              Als je de meeste HDR foto's bekijkt krijg je soms inderdaad er kippevel van. Door het programma gesleurd en hop... klaar komt Kees (oeps).
              Hangt dus ook af van de stemming die je wil oproepen/weergeven.
              Maar blijft toch een mooie plaat.
              Dat klopt. Wat ik wel regelmatig doe is tegenhouden en doordrukken, maar ben niet meer zeker wat ik hier juist en hoeveel gedaan heb.
              I put the sexy in dyslexia

              Comment


              • #8
                Re: bijna 4

                ik vind m goed zoals hij is.
                niets aan croppen, geen hdr gaan toepassen.

                Comment


                • #9
                  Re: bijna 4

                  Oké voor de opname. Wat ik me afvraag: waar begint en/of eindigt "architectuur" grt.hogteneer
                  Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                  Comment


                  • #10
                    Re: bijna 4

                    Oorspronkelijk geplaatst door hogteneer Bekijk bericht
                    Oké voor de opname. Wat ik me afvraag: waar begint en/of eindigt "architectuur" grt.hogteneer
                    Ik vind dat ook niet gemakkelijk. Omdat de meeste urban foto's hier gezet worden doe ik dat ook maar.
                    I put the sexy in dyslexia

                    Comment


                    • #11
                      Re: bijna 4

                      In dat opzicht kan ik je alleen maar gelijk geven en heb ik een antwoord voor mijn volgende foto's.
                      grt.hogteneer
                      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

                      Comment

                      Working...
                      X