Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Berlijn

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Berlijn

    Net terug van een week Berlijn.
    Als liefhebber van moderne achitectuur heb ik daar een stad gezien die terecht één van Europa's mooiste wordt.

    Sony Center


    Ministerie Buitenlandse Zaken


    Galerie Lafayette
    Last edited by Fox; 25 juli 2006, 16:08.
    Nikon D700 + mooi glas

  • #2
    Re: Berlijn

    Mooie reeks Vooral nr 3 vind ik knap. Wel een drukke foto maar je blijft er naar kijken om uit te maken hoe het allemaal in mekaar zit
    Groetjes Vicky

    Comment


    • #3
      Re: Berlijn

      Hoi Fox,

      Toffe foto's !
      Misschien een leuke weet.
      De meeste gebouwen in Berlijn zien er onbetaalbaar uit en de opppervlakte van deze gebouwen wordt helemaal niet efficiënt gebruikt. (Grote open ruimtes enzo...)
      Volgens een Duitse collega van mij worden deze gebouwen dan ook afbetaald over een termijn van om en bij de 100 jaar

      Anyway...er staan echt wel prachtige gebouwen en ik noemde Berlijn het Barcelona van Duitsland

      Indien geïnteresseerd, enkele foto's op : http://www.itne.be/jan/palenta/photo...=places/berlin
      palenta !!

      Comment


      • #4
        Re: Berlijn

        Oorspronkelijk geplaatst door vicky
        Mooie reeks Vooral nr 3 vind ik knap. Wel een drukke foto maar je blijft er naar kijken om uit te maken hoe het allemaal in mekaar zit
        Het warenhuis La Fayette is gebouwd rond 2 glazen kegels die in een verticale as geplaatst zijn. Deze foto is de onderste ( je kan de verschillende verdiepingen zien)

        In Berlijn is er voor glazenwassers zeker geen werkloosheid
        Nikon D700 + mooi glas

        Comment


        • #5
          Re: Berlijn

          die derde
          Steven

          Comment

          Working...
          X