Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Almost perfect

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Almost perfect

    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

  • #2
    Re: Almost perfect

    Klassiek en mooi opgebouwd beeld

    Comment


    • #3
      Re: Almost perfect

      De beeldvulling is succesvol, klassiek en mooi.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Almost perfect

        knap hoor - mooi rechtgezet
        mijn website : klik

        Comment


        • #5
          Re: Almost perfect

          perfectie bestaat niet he ... wel 99;99 % ... bij deze is het dan wel zo .. nice pic
          [B]CANON EOS R6 mark II BODY, CANON RF 24-50 IS STM, CANON RF 100-400mm F5.6-8 IS USM, CANON RF 14-35 f4 IS USM, Canon Macro EF 100 mm 1:2.8 USM, http://www.eddymoens.be

          Comment


          • #6
            Re: Almost perfect

            Je vindt niks dat scheef staat, behalve de zonneblinden. Strak en toch een mooi spel met de schaduwen en de zonneblinden. Leuk om naar te kijken.

            Comment


            • #7
              Re: Almost perfect

              Schoontje, goed uitgevoerd !

              Comment


              • #8
                Re: Almost perfect

                Mooi lijnenspel en contrasten met de zonneblinden
                Groeten Andre

                Comment


                • #9
                  Re: Almost perfect

                  Ben al enkele keren komen kijken naar deze foto. Iedereen is er enthousiast over. Ik durf bijna geen tegengas meer geven. Toch doe ik het: ik volg iedereen over de uitvoering, de verzorging, de symmetrie, de vorm. Maar qua inhoud valt het me wat tegen. Ik zoek naar iets, en ik vind niets. Of toch niets wat me kan boeien of wat mijn aandacht trekt of waar mijn blik naartoe geleid word. Ik hou van het grafische, het 'rechtlijnige' in sommige foto's, maar dan alleen als het onderwerp ahw gesublimeerd wordt, zodat het niet meer belangrijk is, en enkel het lijnenspel de aandacht trekt en boeit. Maar feel free om me tegen te spreken.....

                  Comment


                  • #10
                    Re: Almost perfect

                    Allen dank voor de reacties, opmerkingen.
                    En ja, idereen heeft hier wel een punt. Gelukkig maar. Dit duidt dan ook aan dat fotografie bij iedereen verschillend is en dat iedereen een eigen invulling heeft over datgene whij wil zien, graag ziet en uiteindelijk beoordeelt.
                    @fddent. Ik begrijp je volkomen en ik kan dit zeker aan nemen, maar, hier was het voor mij de bedoeling een repeterend geheel te tonen waar er een uitzondering in zat.
                    In tegnestelling met Enigma waar ik het eerder voor het geheimzinnige zocht waar je noch kop noch staart aan krijgt.
                    De foto over de driedimensionel binaire code zag ik dan weer iets anders wat we boeide en me nog steeds doet terug kijken naar de foto met een hoop wiskundige raadselachtige combinaties in mijn hoofd.
                    Dus, je opmerking wordt zeker gewaardeerd. Waarom niet ?
                    https://www.fotospotter.be
                    Je suis content d’être heureux

                    Comment

                    Working...
                    X