Gerrit Laurent
Gerrit Laurent
|
Mooi maar links er wat af en rechts er wat bij...?
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Voor onderwerpen zoals dit is een luchtfoto (drone) perfect geëigend. Heel mooi overzichtsbeeld.
Knap Gerrit
Is voor mij eigenlijk ook landschap !
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
|
Mooie overzichtsfoto op dit herkenbaar erfgoed Gerrit. Vlieg je nogal eens met de heli mee of heb je zelf een bedrijfje? Misschien zijn er nog geïnteresseerden.
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
@ georgesvdb hoe hoog we vlogen weet ik niet maar de lens stond op 44 mm
@ G.R. dit was de eerste maal dat ik met een heli mee vloog en ik zou zeggen als je de kans hebt, zeker doen.
Een collega stopte met zijn werk om fulltime met de helikopter te vliegen voor Fluxys, om de gasleidingen te controleren.
Als afscheid bood hij de collega's een heli-vlucht aan. De vliegroute kon ik dus zelf bepalen en onze gemeente Meerhout en Averbode waren er enkele van.
Het was fantastisch.
grt
Gerrit
Laatst gewijzigd door de Gerre; 16 mei 2022 om 09:41
Ik heb lang geleden eens een rondvlucht gedaan met een soort 'Chessna', nog nooit in een helikopter, dat was in de diaperiode dus digi-opnames bezit ik niet. Vanuit de lucht is het heerlijk het landschap te aanschouwen en jij wordt nu beloond met een HoF voor je bijdrage, geniet er van !
Kunst is genieten - genieten is een kunst !
Proficiat Gerrit !
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
|
Proficiat met je prachtige HOF Gerrit, het resultaat van een onvergetelijke ervaring.
Een goede dertig jaar geleden eens mogen meevliegen in de cockpit van een C-130 van Melsbroek naar Koksijde op visual (dwz tussen de 50 en 150m vlieghoogte)
Groeten,
Fabrice,
Ik "Click" onderwater en steeds meer boven water!
Proficiat met je HoF en deze mooie foto. Moet een geweldige ervaring geweest zijn.
Groetjes Johan
Proficiat!
Met een helikopter heb je inderdaad het voordeel dat je zelf jouw favoriete fototoestel in de hand hebt en de passende lenzen kunt gebruiken. Ik heb ooit ook eens meegevlogen in Zwitserland met een heli van de bergredding toen ze de berghutten gingen bevoorraden. Dat was spectaculair die vlucht over gletsjers en bergtoppen en leverde hele mooie dia's op (in de tijd dat alles nog met filmrolletjes en analoog was).
Proficiat met de plaatsing in de Hof!
|
Aan allen bedankt voor de leuke reacties en denk eraan, als je de kans hebt voor een heli-vlucht zeker doen.
Ik heb ooit een brilliante jubilee gefotografeerd, waarbij het koppel een heli-vlucht aangeboden werd. Gewoon fantastisch...behalve de kleur van de heli, want dat was een rode...
grt
Gerrit
Proficiat met je HoF-plaat(s).![]()
BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Ook bedankt Jacques
Gerrit
proficiat met je plaatsing in den HOF met deze mooie opname (waar je zelf ook nog eens veel plezier aan beleefde )
Groeten
Freddy
|