Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

A mes grands parents

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] A mes grands parents

    .





    Bedankt voor het kijken en voor de reacties.



    Met vriendelijke groeten,


    Spikkesenior.
    nikon coolpix s9100

  • #2
    Re: A mes grands parents

    1 november ? 't moet nog 1 juli worden.

    Comment


    • #3
      Re: A mes grands parents

      Oorspronkelijk geplaatst door Bernazu Bekijk bericht
      1 november ? 't moet nog 1 juli worden.
      het is van dit soort triestige niet ter zake doende commentaren dat BD ten dode is opgeschreven... waar zijn al de goede fotografen gebleven ?
      nikon coolpix s9100

      Comment


      • #4
        Re: A mes grands parents

        Die zijn er nog hoor, al wil ik mezelf althans niet per sé als goed omschrijven, eerder een foto-enthousiast.

        Dat zij bij sommigen weinig of niet meer een commentaar achterlaten heeft eerder te maken met het feit dat er leden zijn die zich haast uitsluitend bezig houden met het starten ve thread/foto posten maar niet meer de moeite nemen om even bij de anderen "binnen te wippen" en daar een commentaar over hun foto te geven.

        Ik hou echt geen tabellen bij van wie hoeveel becommentariëert maar na een tijdje begint de "afwezigheid" in anderen hun post wel op te vallen.
        Ik heb dan zoiets van: waarom nog commentaar geven op die zijn foto als hij quasi nooit bij mij en anderen commentaar geeft.

        En ik ben lang niet de enige die zo denkt.
        Er is hier in architectuur nog iemand die foto's post maar haast nooit kan terug gevonden worden in andere posts.
        Het resultaat is dan ook dat hij sinds zijn post van 18 juni tot op heden nog geen enkel commentaar heeft gekregen.

        Imo is dit forum helemaal niet ten dode opgeschreven maar als dat al zou zijn dan zal hetgeen ik supra schreef eerder de aanleiding zijn.
        Dan kunnen ze gelijk de functie "reageren" uitschakelen en wordt het hier gewoon een verzameling van foto's waar je alleen naar kan kijken.

        Neem het niet op als persoonlijke kritiek van mij maar een forum leeft van interactie: foto posten-commentaar van anderen-repliceren etc...

        Comment


        • #5
          Re: A mes grands parents

          Ik volg bovenstaande volledig.
          Het is aan de mensen die posten om ook te zorgen voor commentaren.
          Je kan immers moeilijk verwachten van iemand die niet post om comments te schrijven.
          Posts en comments - het is zoals de kip en het ei ... geen comments en de boel gaat dood.
          Het is nochthans simpel hoor - als je hoopt op X comments op je foto, schrijf dan zelf X comments voor je een nieuwe foto post.
          Als iedereen dat doet dan klopt de wiskundige rekening perfect en dan komt het weer helemaal OK met het forum.
          Groeten,
          Peter
          mijn website : klik

          Comment


          • #6
            Re: A mes grands parents

            Oorspronkelijk geplaatst door blauwzwart Bekijk bericht
            Ik volg bovenstaande volledig.
            Het is aan de mensen die posten om ook te zorgen voor commentaren.
            Je kan immers moeilijk verwachten van iemand die niet post om comments te schrijven.
            Posts en comments - het is zoals de kip en het ei ... geen comments en de boel gaat dood.
            Het is nochthans simpel hoor - als je hoopt op X comments op je foto, schrijf dan zelf X comments voor je een nieuwe foto post.
            Als iedereen dat doet dan klopt de wiskundige rekening perfect en dan komt het weer helemaal OK met het forum.
            Groeten,
            Peter
            het gaat hier niet om reageren op posts of ik weet niet wat, het gaat om een reactie die niets te maken heeft met de post... maar blijkbaar is dat niet duidelijk genoeg... wat een triestige bedoening is dat geworden... reacties die NIETS te maken hebben met fotografie... maar het zal wel aan mij liggen ...
            nikon coolpix s9100

            Comment


            • #7
              Re: A mes grands parents

              Ik had perfect begrepen dat je doelde op een reactie die weinig met de inhoud vd foto te maken had; dat gebeurt bijwijlen wel eens, ook in mijn threads, maar ik persoonlijk maak daar niet veel van.

              Mijn eerste reactie was dan ook: Maar 't is tenminste wel een reactie.
              Vandaar dat ik de gelegenheid wou aangrijpen om eens mijn gedacht/gevoel te verwoorden omtrent het gebrek aan reacties van sommigen ondanks ze steevast foto's posten.

              Moest je wel regelmatig reageren op anderen hun foto's zou ik je reactie perfect begrijpen en kunnen plaatsen.
              Nu komt ze mij eerder wrang over als je stelt dat "het hier een triestige bedoening is geworden".

              Daarmee ontwijk je het onderliggende en veel belangrijker "probleem".

              Comment

              Working...
              X