Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

gezocht: handleiding D50 NL of ENG

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • gezocht: handleiding D50 NL of ENG

    Hoi,

    Ik ben op zoek naar de handleiding voor de Nikon D50 in het Nederlands of Engels.

    Met vriendelijke groeten,
    Wouter
    Nikon D90 + 18-70 + 70-300VR + 50mm 1.8 + Sigma 10-20 + SB24 + SB400

  • #2
    Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

    enkel on-topic reacties ajb

    Comment


    • #3
      Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

      Gewoon online bij Nikon .. free download.
      Google ...

      The Sky is the limit. Digital Gigi

      Comment


      • #4
        Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

        Mijn reactie was on topic ! Als je dan toch mijn posts schrapt, schrap dan maar al mijn postings.

        Comment


        • #5
          Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

          precies dat men vorige post er niet door gekomen is

          Ik vertelde dus dat ik graag het boekje had omdat ik die hele handleiding niet kan afdrukken. Ik wil het kopen van iemand die het niet meer moet hebben of kopen bij Nikon zelf als dat gaat?
          Last edited by wasser; 10 juni 2006, 16:40.
          Nikon D90 + 18-70 + 70-300VR + 50mm 1.8 + Sigma 10-20 + SB24 + SB400

          Comment


          • #6
            Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

            Je kon vroeger bij de importeur je Engelse of Duitse of Franse handleiding wisselen voor een Nederlandstalige.
            Prijs onbekend want ik heb altijd Belgische producten gekocht met de NL of FR handleiding inbegrepen.

            Vanaf vrijdag moet je hier kunnen telefoneren.
            NIKON Belux, Filiaal van NIKON France SAS
            Bourgetlaan 50
            1130 Brussel
            Contacten : Algemeen Tel: +32(0)2 705 56 65
            The Sky is the limit. Digital Gigi

            Comment


            • #7
              Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

              Oorspronkelijk geplaatst door Gigi
              Je kon vroeger bij de importeur je Engelse of Duitse of Franse handleiding wisselen voor een Nederlandstalige.
              Prijs onbekend want ik heb altijd Belgische producten gekocht met de NL of FR handleiding inbegrepen.

              Vanaf vrijdag moet je hier kunnen telefoneren.
              NIKON Belux, Filiaal van NIKON France SAS
              Bourgetlaan 50
              1130 Brussel
              Contacten : Algemeen Tel: +32(0)2 705 56 65
              Ik denk dat dat voor dezelfde prijs zal zijn als een nieuwe handleiding.
              Geen een importeur zal zoiets graag doen, daar je bij de concurrentie hebt gekocht.

              Hubert
              Hubert

              Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

              Comment


              • #8
                Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

                Ik heb mijn D50 in Duitsland gekocht, en ben gewoon een Nederlandse handleiding in den Action Shop gaan kopen.

                €20;- ofzo, twee weekjes wachten en verder geen problemen.
                "Yes, Yossarian. That's right. Yossarian. Yossarian? Is that his name? Yossarian? What the hell kind of a name is Yossarian?" - Catch-22, J. Heller

                Comment


                • #9
                  Re: gezocht: handleiding D50 NL of ENG

                  Oorspronkelijk geplaatst door hub2805
                  Ik denk dat dat voor dezelfde prijs zal zijn als een nieuwe handleiding.
                  Geen een importeur zal zoiets graag doen, daar je bij de concurrentie hebt gekocht.

                  Hubert
                  Als dit on-topic is, wil ik toch graag een even on-topic reactie geven Je hebt altijd al via Nikon Japan iedere handleiding kunnen omruilen naar een gelijke handleiding in een andere taal. Je hebt immers gewoon een Nikon gekocht. Ik heb hier al een paar maal een link naar de juiste webpagina op de site van Nikon gegeven.

                  Verder kun je de Engelstalige manuals direct downloaden vanaf de webite van Nikon-USA. Als je niet geregistreerd bent als gebruiker, kun je een versie downloaden die je alleen op het scherm kunt lezen. Als je wel geregistreerd bent kun je een afdrukbare versie downloaden.

                  Hopelijk komt er eindelijk eens een einde aan het geouwebet van die lokale importeurtjes nu Nikon het heft zelf in handen gaat nemen.

                  Groeten, Miriam

                  Comment

                  Working...
                  X