Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotograaf met opleiding hogeschool omgeving genk

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotograaf met opleiding hogeschool omgeving genk

    Beste,

    Ik ben op zoek naar een fotograaf die een opleiding gedaan heeft op de hogeschool en die in genk-houthalen-zutendaal-... werkt.

    Waarom nu juist? Wel omdat wij van school uit een beroepsoriënterende dag moeten organiseren. Ik zelf volg de richting "gezondheid- en welzijnswetenschappen" in de school Regina Mundi te Genk. Niet echt meteen een richting die iets met fotografie te maken heeft maar aangezien dat ik maar 2 beroepen heb die ik eventueel in mijn latere leven zou willen doen en wij al reeds stages gehad hebben die iets te maken hebben met het leerkracht zijn, heb ik gekozen om wat meer te ontdekken over het beroep "fotograaf".

    De beroepsoriënterende dag gaat door op 23 april, komt deze datum niet uit voor u dan mag u gerust een andere datum voorstellen zodat ik deze met mijn leerkracht kan bespreken.

    Bent u geïnteresseerd om mij een dagje kennis te laten maken met het beroep a.d.h.v. observatie, vragen aan u te stellen etc. geef mij dan zo snel mogelijk een sijntje, en laat dan ook eventueel weten op welke datum u kan afspreken om een soort van contract af te sluiten (ivm verzekering enz.) dan spring ik die dag eens even binnen.

    Alvast bedankt,
    Emily
Working...
X