Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Enkele dingen gezocht

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Enkele dingen gezocht

    Ik zoek volgende dingen:

    - Een rugzak, liefst Lowepro. Wat moet erin: 550D + grip, 3 medium lenzen (max 14cm lang), zo'n 2 kleine (max 10cm lang), 2 flitsers, zonnekappen enz... Ik had gedacht aan een model dat diep is, zodat de lenzen er "recht in kunnen staan", dus minstens 13 a 14cm diep. Statief moet eraan kunnen, en liefst ook AW, tegen de regen, zand enz... Moet niet in uitstekende staat zijn, gebruikte staat dus..

    (Voor de 2 komende dingen; ik ben er niet helemaal uit welke juist, maar een goede aanbieding tweedehands zou me wel kunnen helpen kiezen)

    - Een lens: Ik dacht aan een Tamron 28-75 f/2.8 XR Di LD voor Canon. (Deze). In zeer goede staat, alles aanwezig; Zonnekap, doos enz, factuur/garantiebewijs eventueel.
    Een andere lens in dit zoombereik kan ook voorgesteld worden, liefst f/2.8 constant diafragma.

    - Een tweede lens (enkel als beide lenzen samen niet té duur word): Ik dacht aan de Tokina 12-24mm f/4 AT-X 124 AF Pro DX. Versie I of II, hangt af van de vraagprijs. Zoals de Tamron hierboven; in zeer goede staat, lichte gebruikssporen zijn bijna onvermijdelijk natuurlijk, maar moet niet overdreven zijn., Zonnekap, doos, factuur/garantiebewijs enz...
    Ook hier: Een andere lens in dit zoombereik mag zeker ook voorgesteld worden.

    Graag eerst een PM met je info, daarna graag via mail om eventueel foto's van het product te tonen.

    Alvast bedankt,
    Mvg,
    Joren
    Canon EOS 6D + 24-105 f4.0 L IS USM - 50mm f1.8 - 85mm f1.8 - Sigma 150mm f2.8 macro.
    https://www.flickr.com/photos/129745547@N08
Working...
X