Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

canon eos 350d powergrip

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • canon eos 350d powergrip

    hallo,

    ik ben op zoek naar een goedwerkende (in goeie staat) powergrip voor mijn eos 350d, voor een goeie, liefst zo scherp mogelijke prijs.
    in de week student in gent, anders: woonachtig in ingelmunster (buurt van roeselare, kortrijk)

    mvg
    Canon EOS 350D + EF-S 18-55/3.5-5.6 (Intern. model & zonnekap) + EF 70-300/4.0-5.6 IS USM (Ndl. model & zonnekap) + Canon BG-E3 powergrip + Canon Speedlite 550EX + Tripod + Monopod
    Beginnende fotograaf. (hobby)

  • #2
    Re: canon eos 350d powergrip

    Hallo,

    Ik heb de mijne hier gekocht, voor bijna de helft van de prijs van een nieuwe in België, en werd netjes afgeleverd op enkele dagen tijd.

    Exact dezelfde functionaliteiten, en zelfde bouwkwaliteit!

    Ik heb eens gelezen dat Canon een fout heeft gemaakt met de patenten op die grip zodat de fabriek die ze maakt ze ook kan verkopen aan derden zonder vermelding van de naam "Canon". Als dat verhaal waar is, dan is deze Poolse grip volgens mij zo'n geval, want ik heb de mijne vergeleken met een originele Canon-grip, en zie totaal geen verschil. Ik ben m.a.w. zeer tevreden.

    Bye,

    D.
    Canon 50D, Tokina 11-16mm F2.8, Tamron 17-50mm F2.8, Canon 85mm F1.8, Canon 70-200mm F4L IS, 430EX

    Comment

    Working...
    X