Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Voor de voorbije challenge had ik er meerdere gemaakt alvorens mijn keuze te maken, meteen een leuke Corona bezigheid
ook 3 op een rij met kersenbloempjes was er eentje uit die reeks
Is dat geen opmerking die in 99% van de gevallen opgaat ?
Had dit verwacht Frans en begrijp waar je naartoe wil. Ga er niet verder over discussiëren maar dit stilleven is een beetje té sec, weinig leven en gevoel door de aankleding en de samenstelling van de attributen. Wat de 99% betreft heb je gelijk maar daar zouden we ook een boompje kunnen over opzetten (hebben dit in het verleden al eens gedaan - niet op BD) Marcel Gordts, u bekent geloof ik toch, is overleden.
Vind hem mooi, doet helemaal denken aan de oude schilders, knap!!
de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
proficiat met je HOF nominatie Frans...Deze mag je gerust als souvenir ergens in een Bokrijk huisje
neerzetten, dan kan ik het ook daar fotograferen....(na de corona eh....)
Comment