Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Secret Love

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Secret Love


    Deze elektriciteitskast hing aan de wand van een bunker in Meijendel.
    Ik vind de foto wel grappig omdat het net lijkt of er in dit achteraf plekje een bepaalde interactie plaatsvindt tussen de oude elektriciteits kast en het jonge boompje. Het boompje is er een beetje van in de wolken zelfs

    Model: FinePix S9600
    ISO: 80
    Belichting: 1/60 sec
    Diafragma: f/2.8
    Brandpuntsafstand: 6.2mm

    Update:
    Last edited by JeroenL; 4 februari 2008, 22:58. Reden: iets anders bewerkt
    Fuji S9600 + Fujinon 6.2-66.7mm F1/2.8-4.9 + Cokin P121S&F + lin Pola F. + Metz32CT3 + 8GB CF + lensdop + schoudertas + USB kabel

  • #2
    Re: Secret Love

    tja.. het onderwerp is niet echt boeiend dus geen massa's commentaren, toch is de foto best ok. Compositioneel en qua scherpte en kleuren. Ik zou desalniettemin misschien eens een oudere 'look' proberen met deze foto en alles in sepia zetten. En evt wat ruis er op. Dan wint de foto mogelijk wat aan kracht..
    equipment: camera's, lenses & some imagination

    Comment


    • #3
      Re: Secret Love

      Bedankt voor de tip. Ik heb geen ervaring met abstracte bewerkingen, dus ik weet niet zo snel hoe ik de sfeer moet creeeren die ik wil.
      Hier is in elk geval een poging.
      Fuji S9600 + Fujinon 6.2-66.7mm F1/2.8-4.9 + Cokin P121S&F + lin Pola F. + Metz32CT3 + 8GB CF + lensdop + schoudertas + USB kabel

      Comment


      • #4
        Re: Secret Love

        Oorspronkelijk geplaatst door JeroenL Bekijk bericht
        Bedankt voor de tip. Ik heb geen ervaring met abstracte bewerkingen, dus ik weet niet zo snel hoe ik de sfeer moet creeeren die ik wil.
        Hier is in elk geval een poging.
        Vind hem niet echt geslaagd, de bewerking. Dus heb ik er zelf eens een slag naar geslagen.



        Ik hoop dat hij je wat bevalt

        grtz Jan
        Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

        Comment


        • #5
          Re: Secret Love

          de laatste bewerkte
          ik droomde van duizend nieuwe wegen...ik ontwaakte en nam de oude weg...
          *BD1034BE

          Comment


          • #6
            Re: Secret Love

            Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
            Vind hem niet echt geslaagd, de bewerking. Dus heb ik er zelf eens een slag naar geslagen.



            Ik hoop dat hij je wat bevalt

            grtz Jan
            Wouw bedankt. Ik vind zelf de fresco ruis toch wat natuurlijker dan zo'n canvas patroon, maar de donkerdere randen maken het wel veel dramatischer. Ik had het ook een klein beetje gedaan, maar dat valt niet op omdat ik gewend ben alles zo subtiel mogelijk te doen zodat het nog natuurlijk lijkt. In dit geval moet het effect juist wat duidelijker. Jammer dat de blauwe lucht nu geen rol meer heeft. Die leek me juist leuk te kunnen contrasteren met de rest.
            Fuji S9600 + Fujinon 6.2-66.7mm F1/2.8-4.9 + Cokin P121S&F + lin Pola F. + Metz32CT3 + 8GB CF + lensdop + schoudertas + USB kabel

            Comment


            • #7
              Re: Secret Love

              Oorspronkelijk geplaatst door JeroenL Bekijk bericht
              Wouw bedankt. Ik vind zelf de fresco ruis toch wat natuurlijker dan zo'n canvas patroon, maar de donkerdere randen maken het wel veel dramatischer. Ik had het ook een klein beetje gedaan, maar dat valt niet op omdat ik gewend ben alles zo subtiel mogelijk te doen zodat het nog natuurlijk lijkt. In dit geval moet het effect juist wat duidelijker. Jammer dat de blauwe lucht nu geen rol meer heeft. Die leek me juist leuk te kunnen contrasteren met de rest.
              Ja ik wist niet of dat het de bedoeling was of de lucht in beeld kwam, daarom heb ik hem weggeshopped. Het was gwn hoe ik het zou doen

              grtz Jan
              Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

              Comment

              Working...
              X