Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ruffed

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Ruffed

    Groetjes Katrien
    Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

  • #2
    Re: Ruffed

    Knap gedaan !!! Je weet mijn blik hiermee weer een hele poos vast te houden.
    Een prachtig spel van vormen, lijnen, licht en schaduw !!!
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Ruffed

      Tijdloos die speelse vormen die mooi in mekaar schuiven waardoor het beeld tot leven komt.
      Kunst is genieten - genieten is een kunst !

      Comment


      • #4
        Re: Ruffed

        Een beeld dat aan de muur mag, prachtig werk Katrien.
        Groeten Andre

        Comment


        • #5
          Re: Ruffed

          Weer knap gedaan.
          groetjes, moniq (BD1321BE)

          A picture paints a thousand words

          Comment


          • #6
            Re: Ruffed

            Vormgeving vind ik wel goed, maar de afwerking (gekartelde randen, ovalen niet ovaal) en bovenaan vind ik, eerlijk gezegd, wat te slordig. En dit haalt het beeld in zijn geheel naar beneden.

            Comment


            • #7
              Re: Ruffed

              Hartelijk bedankt voor de reacties!
              @maniac, ik kan jou ten volle volgen ivm van de kartelingen, mijn papier was niet volgens de kunst geknipt, de ovalen ...volgens mezelf is alleen het kleinste ovaal met een kreukje in het midden.
              De slordigheid daar ben ik totaal niet mee akkoord, want bovenaan is dat de structuur van het papier, de enige slordigheid zit voor mij in de slordige karteling....bij de volgende zal ik dit zeker in het oog houden ;-)
              Maar zeker en vast bedankt voor de opmerking, zo leert ne mens nog kritischer te kijken naar zijn/haar beeld
              Groetjes Katrien
              Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

              Comment


              • #8
                Re: Ruffed

                Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk bericht
                De slordigheid daar ben ik totaal niet mee akkoord, want bovenaan is dat de structuur van het papier, de enige slordigheid zit voor mij in de slordige karteling...
                Niet erg. Ik bedoelde de blur bovenaan de ronding van het gefotografeerde object (al dan niet (slordig) kunstmatig aangebracht of natuurlijke lensblur) bovenaan.

                Comment


                • #9
                  Re: Ruffed

                  Heel mooi gemaakt: een parchtige golf van papier (zelfs met een beet schuim bovenop). Fraaie schaduwen!
                  http://www.smuttynose.nl

                  Comment


                  • #10
                    Re: Ruffed

                    De karteling van het papier terzijde ... prachtfoto !
                    Mvg Philip

                    Comment

                    Working...
                    X