Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rood rood en wit

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • rood rood en wit



    Ik wilde eigenlijk alle drie objecten scherp op de foto. Dus drie foto's met drie verschillende scherpstelpunten. Twee foto's gemaakt, en toen gaf een lieve mevrouw een duw tegen de derde .....
    Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
    (BD1383NL)

  • #2
    Re: rood rood en wit

    Dat kon je toch ook door een kleiner diafragma, of was je sluitertijd dan te lang? De foto op zich vind ik niet zo boeiend.
    Jochenvde Photography
    Flickr

    Comment


    • #3
      Re: rood rood en wit

      Oorspronkelijk geplaatst door jochenvde Bekijk bericht
      Dat kon je toch ook door een kleiner diafragma, of was je sluitertijd dan te lang? De foto op zich vind ik niet zo boeiend.
      Nee, het was er te donker op dat binnenplaatsje. Achteraf gezien vind ik de foto zo toch beter dan dat alles in het scherptevlak had gelegen.
      Ik vind de foto boeiend door zijn eenvoud en licht/donker vlakverdelingen. Anders had ik hem niet geplaatst.
      Henk
      Kijken en zien zijn verschillende dingen. Als je iets ziet, laat maar weten via hatsekideesjingboemtralalalala@gmail.com of tararaboemsidee@gmail.com
      (BD1383NL)

      Comment


      • #4
        Re: rood rood en wit

        Het idee snap ik, maar de foto blijft me niet boeien.
        It doesn't matter how the paint is put on,
        as long as something is said ... www.pbase.com/ben05

        Comment

        Working...
        X