Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Railways by night

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Railways by night






    En neen Bouk, niet zagen omdat ze te klein zijn.

  • #2
    Re: Railways by night

    Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
    En neen Bouk, niet zagen omdat ze te klein zijn.
    Dat zijn ze idd echt wel en op de eerste zie ik strepen die er niet echt thuishoren. Compo van de eerste is wel goed, 2de is niks bijzonders.


    Glenn
    Mijn site...
    vandaelefotografie.be
    * BD0916BE *

    Comment


    • #3
      Re: Railways by night

      mij hoor je niet hoor.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Railways by night

        Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
        ... strepen die er niet echt thuishoren...
        Strepen die er ni staan? Zie jij dan een andere foto die ik zie? Volgens mij zijn de strepen die er zijn typisch voor een station
        http://www.davymeeus.eu

        Comment


        • #5
          Re: Railways by night

          Oorspronkelijk geplaatst door DavyMeeus Bekijk bericht
          Strepen die er ni staan? Zie jij dan een andere foto die ik zie? Volgens mij zijn de strepen die er zijn typisch voor een station
          Ik zie toch ook duidelijk strepen op de eerste foto, precies een slecht geprinte foto.

          Ik vind de eerste foto wel een originele compo hebben.
          Materiaal: Canon 17-50 2.8 /\ Tamron 400D /\ Canon 70-200 MSU L

          Comment


          • #6
            Re: Railways by night

            Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
            Ik zie toch ook duidelijk strepen op de eerste foto, precies een slecht geprinte foto.
            De strepen zijn volgens mij de bovenleidingen van het spoor...

            Smt.
            Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld) Flickr

            Comment


            • #7
              Re: Railways by night

              Oorspronkelijk geplaatst door summit Bekijk bericht
              De strepen zijn volgens mij de bovenleidingen van het spoor...

              Smt.
              Idd, nu zie ik het ook, ik had het niet over de zwarte, maar over de witte strepen, deze storen. Ze zijn idd ook van leidingen.


              Glenn
              Mijn site...
              vandaelefotografie.be
              * BD0916BE *

              Comment


              • #8
                Re: Railways by night

                Oorspronkelijk geplaatst door elephant999 Bekijk bericht
                Ik zie toch ook duidelijk strepen op de eerste foto, precies een slecht geprinte foto.
                Ja, en blijkbaar zijn er ook duidelijk struiken en perrons !!!

                Die strepen zijn de elektriciteitskabels die boven de rails hangen... zodat treinen elektriciteit krijgen, weetwel.

                Ik fake die niet weg met photoshop.

                Comment


                • #9
                  Re: Railways by night

                  Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                  Ja, en blijkbaar zijn er ook duidelijk struiken en perrons !!!

                  Die strepen zijn de elektriciteitskabels die boven de rails hangen... zodat treinen elektriciteit krijgen, weetwel.

                  Ik fake die niet weg met photoshop.
                  Amai, hebbe we korte teentjes??
                  Het ging hem niet over de electriciteitsdraden he Einstein !
                  Als je je foto wat groter post he, dan maak je het iedereen wat makkelijker. Door het felle licht op de eerste foto zijn enkele elect. draden in wit veranderd en deze kunnen geinterpreteerd worden als 'strepen' op zo'n kleine foto......

                  SORRY hoor, ik weet nu wel al genoeg.


                  mVg
                  Glenn
                  Last edited by Mordred; 6 december 2007, 20:44.
                  Mijn site...
                  vandaelefotografie.be
                  * BD0916BE *

                  Comment


                  • #10
                    Re: Railways by night

                    Die eerste, dat heb je mooi gezien!

                    Comment


                    • #11
                      Re: Railways by night

                      Ik had willen reageren maar 'k durf niet meer....
                      SITE: http://www.xraypictures.be
                      FOTOBLOG: http://xraypictures.wordpress.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Railways by night

                        Oorspronkelijk geplaatst door Xray Bekijk bericht
                        Ik had willen reageren maar 'k durf niet meer....
                        ....ikke wel, zou je die strepen niet beter effe wegklonen ?
                        En als je in je eerste post al zelf aangeeft dat ze wat klein zijn, dan kun je daar toch wat aan doen.
                        Mijn plaatjes:http://www.janbrouwers.nl
                        Ik ben niet perfect en wil het ook niet worden !

                        Comment


                        • #13
                          Re: Railways by night

                          Oorspronkelijk geplaatst door Mordred Bekijk bericht
                          Amai, hebbe we korte teentjes??
                          Het ging hem niet over de electriciteitsdraden he Einstein !
                          Als je je foto wat groter post he, dan maak je het iedereen wat makkelijker. Door het felle licht op de eerste foto zijn enkele elect. draden in wit veranderd en deze kunnen geinterpreteerd worden als 'strepen' op zo'n kleine foto......

                          SORRY hoor, ik weet nu wel al genoeg.


                          mVg
                          Glenn
                          Neen, geen korte teentjes. Maar de foto ziet er nu eenmaal zo uit.

                          Even verduidelijken.

                          Kijk Einstein, het maakt niet uit of die foto klein of groot is, want als ik hem op mijn volledig scherm heb in 't groot, zijn die witte strepen er nog steeds... Dat komt omdat de lampen op de perrons die kabels verlicht hebben.

                          Ik post hier slechts foto's die ik even copy/paste van m'n website, in klein webformaat, zoals het hoort. Reden: het neemt allemaal onnodige webruimte en datatraffiek in.
                          Ik ga mijn foto's niet elke keer terug groter maken, of speciaal in een mooi kadertje plakken met alle tierlantijntjes eraan...

                          Idem hier: velen zeggen hier ook altijd dat een foto niet scherp is, wanneer iemand hem hier in klein formaat post. Maar het is niet omdat wanneer je een grote foto - die scherp is - gaat verkleinen, dat hij plots onscherp gaat worden, hij is gewoon kleiner...

                          Ohja, en jullie mogen gerust kritiek geven hoor, ik kan daar tegen. Ik werk namelijk op een klachtendienst waar ik toch al heelder dagen uitgescheten wordt voor iets dat een anders fout is.

                          Comment


                          • #14
                            Re: Railways by night

                            Reden: het neemt allemaal onnodige webruimte en datatraffiek in.
                            tja als je wil dat de mensen op een deftige manier je foto's willen bekijken zet je ze best in optimale omstandigheden vind ik. Anders is uw eigen argument van toepassing. Bij eerste foto is de compo ok, maar die ene spot werkt afleidend en de belichting van de stationsnamen is erover.
                            Website http://www.kristofpattyn.be

                            a lotta canonstuff

                            Comment


                            • #15
                              Re: Railways by night

                              Oorspronkelijk geplaatst door anonymous Bekijk bericht
                              Neen, geen korte teentjes. Maar de foto ziet er nu eenmaal zo uit.

                              Even verduidelijken.

                              Kijk Einstein, het maakt niet uit of die foto klein of groot is, want als ik hem op mijn volledig scherm heb in 't groot, zijn die witte strepen er nog steeds... Dat komt omdat de lampen op de perrons die kabels verlicht hebben.

                              Ik post hier slechts foto's die ik even copy/paste van m'n website, in klein webformaat, zoals het hoort. Reden: het neemt allemaal onnodige webruimte en datatraffiek in.
                              Ik ga mijn foto's niet elke keer terug groter maken, of speciaal in een mooi kadertje plakken met alle tierlantijntjes eraan...

                              Idem hier: velen zeggen hier ook altijd dat een foto niet scherp is, wanneer iemand hem hier in klein formaat post. Maar het is niet omdat wanneer je een grote foto - die scherp is - gaat verkleinen, dat hij plots onscherp gaat worden, hij is gewoon kleiner...

                              Ohja, en jullie mogen gerust kritiek geven hoor, ik kan daar tegen. Ik werk namelijk op een klachtendienst waar ik toch al heelder dagen uitgescheten wordt voor iets dat een anders fout is.
                              Dat die witte strepen er bij vergroten ook nog zijn, da vind ik toch goed gevonden, daar krijg je een golfapplausje voor !!!
                              En zoals hier nogmaals werd aangehaald, doet de size er echt wel toe, anders kunnen we allemaal thumbnails gaan posten om de traffic naar beneden te krijgen.

                              Als je als fotograaf wil groeien sta je best open voor de kritiek die je hier krijgt,want anders zit je binnen 15jaar nog te knoeien met thumbnails waarvan we dan maar moeten
                              aannemen dat ze scherp en OK zijn. . . .
                              Mij hoor je in ieder geval ook al nie meer, nog veel success gewenst !!!



                              Glenn
                              Last edited by Mordred; 7 december 2007, 12:04.
                              Mijn site...
                              vandaelefotografie.be
                              * BD0916BE *

                              Comment

                              Working...
                              X