Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Push the button

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Push the button


    Update: de horizontale versie.

    Last edited by Nathalimage; 16 juni 2019, 12:03.

  • #2
    Re: Push the button

    prachtige reflectie in de druppel
    zou het beeld wel horizontaal zetten want zo wringt het een beetje (bij mij)
    Peter
    mijn website : klik

    Comment


    • #3
      Re: Push the button

      De horizontale versie is top.
      De verticale voelt inderdaad heel onnatuurlijk aan.
      https://www.instagram.com/tom.vdpoel/

      Comment


      • #4
        Re: Push the button

        Een zeer interessante opname maar een wringt inderdaad iets, de presentatie komt in beide voorstellingen wat onnatuurlijk over wat in abstract tot een mogelijkheid behoord... maar toch Nathalie !?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Push the button

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Een zeer interessante opname maar een wringt inderdaad iets, de presentatie komt in beide voorstellingen wat onnatuurlijk over wat in abstract tot een mogelijkheid behoord... maar toch Nathalie !?
          Geen idee wat het is... het is nochtans een natuurlijke foto, waterdruppel op een bloemblaadje met de tuin in de achtergrond...

          Eigenlijk was de bedoeling wat de titel zegt: "Push the button", vandaar dat ik hem verticaal had gedraaid, zodat het wat lijkt op een knop waarop je kan drukken

          Comment


          • #6
            Re: Push the button

            Oorspronkelijk geplaatst door Nathalimage Bekijk bericht
            Geen idee wat het is... het is nochtans een natuurlijke foto, waterdruppel op een bloemblaadje met de tuin in de achtergrond...

            Eigenlijk was de bedoeling wat de titel zegt: "Push the button", vandaar dat ik hem verticaal had gedraaid, zodat het wat lijkt op een knop waarop je kan drukken
            Kan je visie en gevoel volkomen begrijpen Nathalie en dat heb je zo goed mogelijk uitgewerkt maar de visie en gevoelens van een kijker spelen ook mee in een analyse. Bij mij blijft het beeld wringen. Struikel niet over één beeld, er zullen nog wel goede tot heel goede op het scherm verschijnen, is het niet ?
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Push the button

              Mooi geprobeerd maar ik mis scherpte op de druppel :-)
              Vriendelijke groet, laGrange
              http://lagrange.1x.com
              "You don't take a photograph, you make it" Ansel Adams

              Comment


              • #8
                Re: Push the button

                Tof beeld met die reflecties!
                Grt, Ingrid.
                Ingrid Vekemans Photography
                Kleinschalige Fotografieworkshops, Fotosafari's en Privé Coaching
                http://www.ingridvekemans.com

                Comment


                • #9
                  Re: Push the button

                  Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
                  Kan je visie en gevoel volkomen begrijpen Nathalie en dat heb je zo goed mogelijk uitgewerkt maar de visie en gevoelens van een kijker spelen ook mee in een analyse. Bij mij blijft het beeld wringen. Struikel niet over één beeld, er zullen nog wel goede tot heel goede op het scherm verschijnen, is het niet ?
                  Zeker en vast! Oh nee hoor, daar zit ik niet mee in! Er komen er nog aan - dit was er eentje uit mijn oudere doos....

                  Comment

                  Working...
                  X