Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Moonlander

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Moonlander



    Moonlander calling earth : landing completed successfully ...



    mijn website : klik

  • #2
    Re: Moonlander

    Scherp op het lijfje maar ik mis jammer genoeg de scherpte op kopje/oogje ...
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Moonlander

      Knap beeld, zeker que licht, alhoewel ik de pov niet zo mooi vind.
      "Het maakt niet zozeer uit WAT je fotografeert, maar meer HOE je iets in beeld brengt."

      Comment


      • #4
        Re: Moonlander

        Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
        Scherp op het lijfje maar ik mis jammer genoeg de scherpte op kopje/oogje ...
        Een klein beetje oneens zijn is soms best wel leuk, Frakske, maar ik denk dat de onscherpte op het kopje/ de ogen bijdraagt aan het beeld van de ruimtehelm.
        Geen probleem voor mij.

        Ik vind de plaatsing van de zilverachtige voorgrond en de perfecte plaatsing van de achtergrond erg goed.
        Door de titel kan de ronding aan de rechterkant met een beetje fantasie zelfs gezien worden als een volgende planeet en dus uitdaging voor deze gevleugelde ruimtereiziger!

        Dit is de natuurfotografie voorbij en een humoristische bijdrage aan het forum "Abstract".
        Geslaagd voor mij, Peter!


        Morc calling Orson.

        Groet,
        Ruud

        Comment


        • #5
          Re: Moonlander

          Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
          Een klein beetje oneens zijn is soms best wel leuk, Frakske, maar ik denk dat de onscherpte op het kopje/ de ogen bijdraagt aan het beeld van de ruimtehelm.
          Geen probleem voor mij.

          Ik vind de plaatsing van de zilverachtige voorgrond en de perfecte plaatsing van de achtergrond erg goed.
          Door de titel kan de ronding aan de rechterkant met een beetje fantasie zelfs gezien worden als een volgende planeet en dus uitdaging voor deze gevleugelde ruimtereiziger!

          Dit is de natuurfotografie voorbij en een humoristische bijdrage aan het forum "Abstract".
          Geslaagd voor mij, Peter!


          Morc calling Orson.

          Groet,
          Ruud
          In dit perspectief gezien ben ik akkoord en sluit me aan bij deze commentaar.
          Kunst is genieten - genieten is een kunst !

          Comment


          • #6
            Re: Moonlander

            Oorspronkelijk geplaatst door Yes sir Bekijk bericht
            Een klein beetje oneens zijn is soms best wel leuk, Frakske, maar ik denk dat de onscherpte op het kopje/ de ogen bijdraagt aan het beeld van de ruimtehelm.
            Geen probleem voor mij.

            Ruud
            Je kon u misschien beperken tot het plaatsen van jouw mening, ik blijf bij de mijne !
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Moonlander

              Hallo Frans, geen probleem hoor - ieder zijn mening.
              En het geeft niet als die mening niet dezelfde is - dat maakt het boeiend.
              De achtergrond was min of meer al zwart wit - en ik zag er ook wel een beetje de ruimte en een maanlandschap in.
              Vandaar deze spielerei - Ruud heeft dat ongeveer verwoord zoals ik het zag.
              Maar nog eens - respect voor ieders mening
              Met dank aan alle schrijvers
              Peter
              mijn website : klik

              Comment

              Working...
              X