Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Le Chat in Blue - Razor Sharp

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Le Chat in Blue - Razor Sharp

    Een voorzichtige poging om
    een min of meer abstract
    slilleven te produceren.
    2 foto's, filters en schuiverkes in PS.


    Bedankt om even te komen kijken.
    Ik vind het zelf moeilijk om dergelijke "werkjes" te beoordelen.
    Het zegt je iets of het zegt je niets, en daartussen ligt een dunne lijn . . .
    Luc

  • #2
    Re: Le Chat in Blue - Razor Sharp

    persoonlijk vind ik de voorgrond (zeep) te donker in vergelijking met het scheermes achteraan. De donkere streep juist achter het zeepschaaltje maakt hier toch impliciet een "2 foto's" sfeer van.
    de schaduw rond het schaaltje vind ik zeer mooi en de details in het mes komen zeer goed tot hun recht.
    werden beide onder dezelfde hoek getrokken ?
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Le Chat in Blue - Razor Sharp

      Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
      persoonlijk vind ik de voorgrond (zeep) te donker in vergelijking met het scheermes achteraan. De donkere streep juist achter het zeepschaaltje maakt hier toch impliciet een "2 foto's" sfeer van.
      de schaduw rond het schaaltje vind ik zeer mooi en de details in het mes komen zeer goed tot hun recht.
      werden beide onder dezelfde hoek getrokken ?
      Bedankt voor je commentaar.
      Ik heb van beide verschillende foto's genomen onder enkele hoeken, aanvankelijk zonder de bedoeling ze samen te voegen. Vanwege de eenvoud van de onderwerpen ben ik wat gaan experimenteren. De zeep is inderdaad te donker, maar zo werd de naam duidelijker leesbaar en het oranje lijntje heeft me hiervoor doen kiezen. Het is al bij al een spielerei, eens iets anders dan wat ik gewoonlijk doe.
      Luc

      Comment

      Working...
      X