Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kunstwerk.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kunstwerk.

    In Bekegem dat is een westvlaamsdorpje staan er rond de kerk kunst werken en dat is er een van .


    graag uw mening. mvg duindistel

  • #2
    Re: Kunstwerk.

    Da's een moeilijke hoor.
    Indien het de bedoeling was het kunstwerk te accentueren is dit niet gelukt. Daarvoor zou ik een ander standpunt aannemen, maar misschien is dit gewoon niet mogelijk...?
    Het kunstwerk gaat helemaal op in de achtergrond. Mischien is dit wel de bedoeling van het kunstwerk, en van je foto?
    Ik vind de bomen op de achtergrond overigens ook heel abstract.

    Naar mijn smaak is het een te druk geheel.

    Groeten, Cahor

    Comment


    • #3
      Re: Kunstwerk.

      Mmm .... van deze kunst vormen zou ik eerder geneigd zijn ´s avonds met het juiste maanlicht wat foto´s te gaan maken. Ook die bomenrij op de achtergrond ( met menselijke silouetten die mekaar vasthouden ) en die volgens mij ook kunstmatig lijken te zijn, zou ik ´s avonds eens gaan fotograferen. Kan best iets spookachtigs opleveren. Nu is het geheel wat te gecamoufleerd en te druk.
      BD0723BE

      Comment


      • #4
        Re: Kunstwerk.

        Oorspronkelijk geplaatst door Geert_B Bekijk bericht
        Mmm .... van deze kunst vormen zou ik eerder geneigd zijn ´s avonds met het juiste maanlicht wat foto´s te gaan maken. Ook die bomenrij op de achtergrond ( met menselijke silouetten die mekaar vasthouden ) en die volgens mij ook kunstmatig lijken te zijn, zou ik ´s avonds eens gaan fotograferen. Kan best iets spookachtigs opleveren. Nu is het geheel wat te gecamoufleerd en te druk.
        Dat is wel een gedacht , maar het is nie mogelijk da kunstwerk appart te nemen.Ze staan wel op een oud kerkhof bij de kerk, die trouwens ook geklaseert is . Bekegem is een mooi dorpje met veel mogelijkheden ik ga der zeker nog terug woon hier maar 10 km van . Alvast bedankt voor de reactie
        MVG duindistel

        Comment


        • #5
          Re: Kunstwerk.

          [quote=CaHoR;1281184]Het kunstwerk gaat helemaal op in de achtergrond. Mischien is dit wel de bedoeling van het kunstwerk, en van je foto?
          Ik vind de bomen op de achtergrond overigens ook heel abstract.

          Naar mijn smaak is het een te druk geheel.

          Hier ben ik helemaal mee eens, het kunstwerk opzich is mooi maar word totaal overompeld door de bomen en komt dus niet tot zijn recht.
          Last edited by leentje; 6 februari 2007, 13:36.
          Groeten,
          Leentje

          Comment


          • #6
            Re: Kunstwerk.

            scherpe maar drukke opname.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment

            Working...
            X