Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kersen
Collapse
X
-
-
Re: Kersen
Ik volg volledig mijn voorganger, de eerste is héél knap, de belichting, compo, sfeer, alles zit juist, een mooi food stilleven , de tweede en derde
ik had de druppels met een fijnere verstuivers gedaan iets subtieler en dan waren die beide ook af!
Maar ik ben zeker fan van je eerste !!!!Groetjes Katrien
Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtIk volg volledig mijn voorganger, de eerste is héél knap, de belichting, compo, sfeer, alles zit juist, een mooi food stilleven , de tweede en derde
ik had de druppels met een fijnere verstuivers gedaan iets subtieler en dan waren die beide ook af!
Maar ik ben zeker fan van je eerste !!!!bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
-
-
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Katrien1957 Bekijk berichtIk volg volledig mijn voorganger, de eerste is héél knap, de belichting, compo, sfeer, alles zit juist, een mooi food stilleven , de tweede en derde
Maar ik ben zeker fan van je eerste !!!!de dag dat ik begon te fotograferen, was ik terug verwonderd als een kind...
Canon EOS R, Tamron 24-70mm 2.8, Canon 70-200mm f/4 L IS USM, Sigma 85mm 1.4, Canon 16-35 f/4 L IS
Comment
Comment