Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Hyacinthoides non-scripta XIV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Hyacinthoides non-scripta XIV


    Hyacinthoides non-scripta XIV
    by Jacques Willems, on Flickr

    Dank u voor het kijken en/of beoordelen.
    BD0681BE -
    Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

  • #2
    Re: Hyacinthoides non-scripta XIV

    sorry, ben van dit beeld uit de reeks niet zo'n fan. Gans het beeld lijkt me onscherp, ook de handtekening onderaan (idem bij doorklikken ! eigenaardig). Bovendien doen de bleke cirkels me denken aan een radiografie van de darmen (sorry, maar dat was waar ik spontaan aan dacht). Uw vorige inzendingen konden me wel bekoren.
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

    Comment


    • #3
      Re: Hyacinthoides non-scripta XIV

      kunstzinnig gedaan.... hoewel ik de linker bovenaan wat scherper had willen zien, dan was hij m.i. helemaal geslaagd..


      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: Hyacinthoides non-scripta XIV

        Van deze ben ik geen fan Jacques, te onscherp, en indien zo bedoeld da, mocht het voor mij helemaal de abstracte kant op gaan
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Hyacinthoides non-scripta XIV

          Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk bericht
          sorry, ben van dit beeld uit de reeks niet zo'n fan. Gans het beeld lijkt me onscherp, ook de handtekening onderaan (idem bij doorklikken ! eigenaardig). Bovendien doen de bleke cirkels me denken aan een radiografie van de darmen (sorry, maar dat was waar ik spontaan aan dacht). Uw vorige inzendingen konden me wel bekoren.
          Dank u Cor!

          Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
          kunstzinnig gedaan.... hoewel ik de linker bovenaan wat scherper had willen zien, dan was hij m.i. helemaal geslaagd..
          Rob,
          Dank u Rob!

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Van deze ben ik geen fan Jacques, te onscherp, en indien zo bedoeld da, mocht het voor mij helemaal de abstracte kant op gaan
          Dank u Raymond!
          BD0681BE -
          Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

          Comment


          • #6
            Re: Hyacinthoides non-scripta XIV

            Ik vind dit soort beelden misschien niet direct waw maar toch wel leuk om te doen, te zien en te tonen.
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

            Comment


            • #7
              Re: Hyacinthoides non-scripta XIV

              Ik begrijp je opzet maar het komt nog niet helemaal tot zijn recht wat mij betreft. Ik kan er mijn vinger niet helemaal op leggen waarom...
              www.erikthomas.be

              Comment

              Working...
              X