Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het is Feest...☺♥☺

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Het is Feest...☺♥☺







    Rob,

  • #2
    Re: Het is Feest...☺♥☺

    Mooi gedaan, eens iets helemaal anders. Zitten hier nog foto's in als basis ingrediënt of is dit puur digitaal gemaakt?

    Comment


    • #3
      Re: Het is Feest...☺♥☺

      Oorspronkelijk geplaatst door Jefzor Bekijk bericht
      Mooi gedaan, eens iets helemaal anders. Zitten hier nog foto's in als basis ingrediënt of is dit puur digitaal gemaakt?
      Thanks Jefzor..

      Deze is puur digitaal gemaakt vanaf 0...(zonder foto dus).

      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: Het is Feest...☺♥☺

        Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        Thanks Jefzor..

        Deze is puur digitaal gemaakt vanaf 0...(zonder foto dus).

        Rob,
        Dit moet kunnen want deze kunstvorm is al een hele tijd bezig en heb daar schitterende creaties van gezien in het verleden. Maar of deze categorie - want zo zal ik het maar noemen - thuis hoort in de fotografie weet ik niet ?
        Kunst is genieten - genieten is een kunst !

        Comment


        • #5
          Re: Het is Feest...☺♥☺

          Oorspronkelijk geplaatst door G.R. Bekijk bericht
          Dit moet kunnen want deze kunstvorm is al een hele tijd bezig en heb daar schitterende creaties van gezien in het verleden. Maar of deze categorie - want zo zal ik het maar noemen - thuis hoort in de fotografie weet ik niet ?
          Dat is een goed vraag.. dit is geen foto uit een camera.. dus zuiver gezien zou het antwoord 'nee' moeten zijn.

          In de topic 'vrolijkheid' die ik eerder heb aangemaakt Klik daar ben ik bijv. wel begonnen met een foto van een rode roos... De roos is niet meer als roos te herkennen.... Dus waar ligt de grens tussen fotografie en digitale creativiteit? Ik zie binnen deze topic genoeg beelden waarbij de nadruk op nabewerking ligt... zoals bijv. een twirl... wat ik zelf ook heb gedaan..

          Ik ben bovenstaande foto begonnen met een zwart vlak in Photoshop elements.. en van daaruit dit beeld gecreëerd, het zou dus puur genomen geen fotografie mogen heten. Maar stel dat ik een foto had gemaakt van een zwart doek en van daaruit hetzelfde resultaat in Photoshop had gemaakt, is het dan ineens wel fotografie terwijl de nadruk dan ligt op nabewerking.

          Ik denk gewoon even hardop en speel even met verschillende gedachten die mij te binnen schieten..... Voor de fotografen is het antwoord denk ik nee... Ik had er zelf eigenlijk niet eerder over nagedacht op deze manier..

          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: Het is Feest...☺♥☺

            ps

            Deze foto KLIK is overigens uit een macrofoto van een insect ontstaan... haha... zou dus puur genomen fotografie mogen heten..






            Rob,

            Comment


            • #7
              Re: Het is Feest...☺♥☺

              Daar heb je een reuzegrote muur voor nodig! Knap!
              BD0681BE -
              Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

              Comment


              • #8
                Re: Het is Feest...☺♥☺

                Deze vind ik heel knap gemaakt, zeer mooi
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

                Comment

                Working...
                X