Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Genegenheid.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] Genegenheid.






    Rob,

  • #2
    Re: Genegenheid.

    Foto van een tekening of....?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #3
      Re: Genegenheid.

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      Foto van een tekening of....?
      grt,bouk.
      Het is een echte foto van 2 paarden... alleen de kleuren-structuur bewerkt.


      ps ik post sowieso nooit foto's van tekeningen, da's niet echt een uitdaging voor mij.. ik vind het veel leuker om een echte foto te bewerken tot een tekening..

      Rob,

      Comment


      • #4
        Re: Genegenheid.

        Paarse periode?
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Re: Genegenheid.

          Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk bericht
          Paarse periode?
          Ik vond het wel een mooi afwijkend kleurtje...
          Ik kon ze ook een lichtbruin/beige tint geven dat was de kleur van de paarden... Maar goed, als je dan voor 'out of the box' gaat dan moet je het ook niet teveel op de werkelijkheid laten lijken... vele zien liever het origineel en die is ook heel mooi, misschien zelfs wel mooier, maar wil op dit moment een beetje creatief experimenteren... Hoewel ik met Photoshop Elements niet zoveel kan als de grotere broer, maar die is ook veel duurder. Ik heb er plezier in en daar gaat het om...


          Rob,

          Comment


          • #6
            Re: Genegenheid.

            Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
            Het is een echte foto van 2 paarden... alleen de kleuren-structuur bewerkt.


            ps ik post sowieso nooit foto's van tekeningen, da's niet echt een uitdaging voor mij.. ik vind het veel leuker om een echte foto te bewerken tot een tekening..

            Rob,
            En zo werk en denk ik er ook over. De kleur die je eraan geeft is uiteraard heel persoonlijk, ik hou het dan weer lieve bij zwartwit Heel mooi beeld !
            Kunst is genieten - genieten is een kunst !

            Comment


            • #7
              Re: Genegenheid.

              zeer interessante bewerking hoor. Het haar in de halsstreek vond ik eigenaardig, maar vermits je bevestigt dat het zo was ... . Erg sentimenteel. De paarse kleur heeft voor mij toch een meerwaarde omdat ze me verder van de realiteit verwijdert waardoor de symboliek nog meer de overhand neemt. Kunst !
              mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
              nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
              https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

              Comment


              • #8
                Re: Genegenheid.

                Heel mooi gedaan, persoonlijk zou ik wat minder wit laten bovenaan, maar dat is persoonlijk he
                Zo veel mensen, zoveel meningen
                Groetjes Francine

                Comment

                Working...
                X