Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
De derde kon ik helaas niet insturen voor de challenge aangezien dit in tegenstelling tot de 2 andere een sterke bewerking is : in de originele versie was het silhouet van het rechterglas niet perfect, het leek alsof er onderaan het linkergedeelte van het silhouet van het rechterglas een stuk ontbrak wat het niet mooi maakte. Hier mag ik vrij bewerken dus heb ik de linkerhelft eens gespiegeld en rechts geplakt waardoor het silhouet volledig was en er een sterke en perfecte symmetrie ontstond ...
De derde kon ik helaas niet insturen voor de challenge aangezien dit in tegenstelling tot de 2 andere een sterke bewerking is : in de originele versie was het silhouet van het rechterglas niet perfect, het leek alsof er onderaan het linkergedeelte van het silhouet van het rechterglas een stuk ontbrak wat het niet mooi maakte. Hier mag ik vrij bewerken dus heb ik de linkerhelft eens gespiegeld en rechts geplakt waardoor het silhouet volledig was en er een sterke en perfecte symmetrie ontstond ...
Knappe reeks, maar ik vermoedde al dat er iets niet klopte aan de schaduw/schijn van die 3e... Bedankt voor je uitleg.
Comment